HCKruse Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Hallo, Velen onder jullie hebben waarschijnlijk een DropBox account. DropBox geeft gratis 5Gb in de cloud. De bekendste concurrenten zijn Google Drive (5Gb) en Microsoft SkyDrive (7Gb). Voor sommigen onder ons is dit nog steeds te weinig (waaronder mezelf) Nu bestaat er sinds kort ook nog copy.com, en het free-account geeft maar liefst 15Gb! Per vriend die je aanbrengt of door een vriend die jou aanbracht ontvang je 5Gb extra. Mijn eerste ervaringen zijn uitermate positief, het werkt sneller dan Dropbox en al heel wat sneller dan Google Drive! En er zijn ook apps te dowloaden zodat je er lekker mee kunt werken als je met een Tablet bezig bent. Ik zou zeggen, geeft het eens een kans, klik hier eens door en probeer het eens. https://copy.com
muppet Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 link aangepast geen reclame voor jezelf maken vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
moonchild Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Ik heb een account bij de NSA genomen, onbeperkte opslag Werkt echt super en ze houden ook de software op mijn pc up to date. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen