Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik ben al paar dagen in bezit van een dreambox 8000 en tot zover heb ik de laste pli erin geflasht en de zender lijst ook zit in alleen als ik bij tuner config gaan en kies ik eenvouding installeren en dan kies ik voor rotor dan komt het moment dat ik moet length en breed graad in voeren maar hier gaat iets mis want in mij dm 7000 keuze ik 6000 oost en 52,000 noord maar als ik nu highlight de cijfers het komt een 3 voorop staan en kan ik niet de juiste cijfer in voeren .kan iemand mij helpen en zeggen wat ik overhoofd ziet want bij de andere image van Gemini ook was het zelfde probleem .

gr

Geplaatst:

Het is in jouw geval 006 Oosterlengte en 052 Noorder Breedte. 

succes

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Het is in jouw geval 006 Oosterlengte en 052 Noorder Breedte. 

succes

dank voor info het is mij gelukt rotor afstellen .maar nu komt n u een andere vraag .

bij mij 7000 db voor het downloaden van cccam ging ik altijd naar softcams en ik downloade de twee files 1- ccam 2- ccam config dan kon pas mij ccam aande gang krijgen ,maar nu de lijst van softcams zie ik alleen een onderdeel van ccam en de config kan ikniet vinden .

kun jullie mij ook hier wat tip geven .

bij voorbaat bedankt

Geplaatst:

Je kunt gewoon de Cccam versie die je wilt hebben uit de feed downloaden 2.3.0 is de laatste meen ik. Werkt out of the box!!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

Je kunt gewoon de Cccam versie die je wilt hebben uit de feed downloaden 2.3.0 is de laatste meen ik. Werkt out of the box!!

ik hebt dus ok gedaan maar ik krijg geen beeld en geen contact met server .

Geplaatst:

Als je geen kontakt krijgt is er iets mis met je internet verbinding. Heb je die al geconfigureerd? Ik kan je op het moment niet langer helpen want ik moet werken.

Geplaatst:

Als je geen kontakt krijgt is er iets mis met je internet verbinding. Heb je die al geconfigureerd? Ik kan je op het moment niet langer helpen want ik moet werken.

hey kerel toch bedankt.het is al opgelost

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...