Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste lezer,

Graag zou ik het programma iDreamX aanschaffen, ik weet alleen niet waar! Ik heb het progje een paar keer ergens gedownload maar dan is het maar een paar maanden te gebruiken en moet ik weer opzoek naar een nieuwere versie.

mvg, Dilasso.  

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)

---------------------------------------------------------

Geplaatst: (aangepast)

Beste lezer,

Graag zou ik het programma iDreamX aanschaffen, ik weet alleen niet waar! Ik heb het progje een paar keer ergens gedownload maar dan is het maar een paar maanden te gebruiken en moet ik weer opzoek naar een nieuwere versie.

mvg, Dilasso.  

Beste Dilasso,

Tot nu toe is iDreamX altijd gratis geweest, daarom is het op dit moment ook (nog) niet te koop (donatie kan altijd).

De laatste maanden heeft de maker veel extra mogelijkheden aan het programma toegevoegd en er veel tijd in gestoken.

Mede daarom is de maker van plan om het programma over een paar maanden alleen nog maar tegen betaling aan te bieden (versies voor versie 3 blijven volgens mij wel gratis met onbepaalde duur werkzaam).

Omdat het programma nog steeds wordt aangepast is de Beta versie nu steeds gratis beschikbaar met een verloop datum.

aangepast door Mistrale
Geplaatst:

Dank voor jullie reactie.

mvg, Dilasso.

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)

---------------------------------------------------------

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...