VicV Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Ik heb een VU+ UNO met de instellingen volgens de foto's. Ik heb alle zenders op de kaart. Zenders ingescand door Kabelscan, 300 zenders gevonden. Alle zenders doen het, behalve Film1 kanalen en EDL kanalen. Kaart getest in originele ontvanger en dan doen deze het wel. Heeft iemand een idee waar dit fout gaat?
jerpsx Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Geen beeld zonder verdere melding, of afstemmen mislukt?
edbe Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 ik zou eens het volgende doen : Frequentie op 428 zetten Symbolrate op 6875 Modulatie op QAM265 Netwerk ID 01111 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
ronniehood Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Hoi, Bij een kennis van me problem opgelost door de kabel te vervangen door een 100HZ coax kabel. Op een humax wel beeld en Ultimo niet.Na vervangen gelijk beeld.Betrof toen ook een paar zenders die het niet deden. Lijkt me het proberen waard. Groetjes Ronniehood
Tonskidutch Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Ik heb een VU+ UNO met de instellingen volgens de foto's. images.jpg image_1s.jpg image_2s.jpg Ik heb alle zenders op de kaart. Zenders ingescand door Kabelscan, 300 zenders gevonden. Alle zenders doen het, behalve Film1 kanalen en EDL kanalen. Kaart getest in originele ontvanger en dan doen deze het wel. Heeft iemand een idee waar dit fout gaat? 20 dagen geleden en nog steeds geen resultaat? ? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
edbe Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 misschien is het hem toch gelukt , maar vergeten even een feedback te geven. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen