Ga naar inhoud


uitloggen bij sat 4all


Gast peterp

Aanbevolen berichten

ik heb een poosje geleden dit probleem gehad op deze site:als ik uitgelogd had en de volgende keer de

site bezocht bleek ik al ingelogd te zijn,verschijdende keren.

hierover heb ik een bericht gestuurd en ik weet niet of er wat aan gedaan is maar het probleem was over.

nu heb ik dat zelfde probleem weer, als ik uitlog ,de computer opnieuw start en weer naar de site ga van sat4all blijk ik weer ingelogd te zijn, wie weet waar dit aan kan liggen.

met andere dan sat4all sites heb ik dit niet :(  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


De vraag is meer waarom jij zonodig wil uitloggen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NEE NEE PSYCHO DE VRAAG IS WAAROM MOET IK IN LOGGEN ALS IK NIET HOE IN TE LOGGEN HOEF IK OOK NIET UIT TE LOGGEN   WAT WAS ER HET EERST DE KIP OF HET EI NU JIJ SLIMME!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT WAS ER HET EERST DE KIP OF HET EI NU JIJ SLIMME!!!!!!!!!

 

Dat is niet zo moeilijk...

 

In zo'n stoffig oud boek staat geschreven: In den beginne schiep God mens en dier -> kip was er het eerst.

Als het ei er het eerst was geweest had er vast gestaan: In den beginne schiep God mens en eieren...

 

Dat is alvast 1 probleem minder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet heugen dat ik ooit een keer uitgelogd ben geweest nadat ik op de knop “uitloggen” gedrukt
heb. Maar wat maakt mij het uit. Dan hoef ik de volgende dag niet in te loggen.
Ook handig als je internetverbinding eens even wegvalt wat hier in Spanje regelmatig voorkomt.


Maar als je nu toch loopt te klagen over dit forum dan heb ik nog wel iets anders.
Ik schrijf alles eerst op in een Word-document. Als je het dan copieerd naar het nieuwe bericht, ben ik eerst een half uur bezig om de tekst fatsoenlijk weg te zetten.
Laat ze daar maar eens naar kijken om dat op te lossen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


 

peterp,

 

Hoogstwaarschijnlijk heb je een keertje bij het inloggen  vergeten het vinkje bij onthoud mij weg te halen  met het gevolg dat je door het cookie nu automatisch inlogt.

 

Dit “probleem” kan je verhelpen door eerst je systeem op te schonen dus cookies  wissen, dan bij inloggen het vinke bij onthoud mij weg te kalen en in te loggen.

 

Daarna kan jij je afmelden en bij het opnieuw naar ze stite te gaan zal je zien dat je niet al aangemeld bent.

 

En uitloggen/afmelden altijd doen, dat doe je bij de bank ook denk ik zomaar.

 



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@peterp

 

Inloggen is noodzakelijk opdat de beheerders van deze site ongewenste figuren buiten de deur kunnen houden. Uitloggen bij Sat4all voegt niet zoveel toe, het is immers geen bank. Er is dus geen enkel probleem anders dan dat jij misschien wat last van de warmte hebt?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen moet alles kunnen op de site. De site laat toe dat je inlogt of niet, dat is jouw vrije keuze. TS vroeg enkel hoe hij kwam dat hij na uitloggen een volgende maal weer ingelogd was. Vermoedelijk zit de oorzaak bij zijn eigen PC maar om daar nu onvriendelijk over te gaan doen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet heugen dat ik ooit een keer uitgelogd ben geweest nadat ik op de knop “uitloggen” gedrukt

heb. Maar wat maakt mij het uit. Dan hoef ik de volgende dag niet in te loggen.

Ook handig als je internetverbinding eens even wegvalt wat hier in Spanje regelmatig voorkomt.

Maar als je nu toch loopt te klagen over dit forum dan heb ik nog wel iets anders.

Ik schrijf alles eerst op in een Word-document. Als je het dan copieerd naar het nieuwe bericht, ben ik eerst een half uur bezig om de tekst fatsoenlijk weg te zetten.

Laat ze daar maar eens naar kijken om dat op te lossen.

Tip:  Als je Chrome gebruikt kun je als je op rechtermuisknop drukt drukken op plakken zonder opmaak. Dan heb je dat probleem niet.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...