Ga naar inhoud


uitloggen bij sat 4all


Gast peterp

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik kan me niet heugen dat ik ooit een keer uitgelogd ben geweest nadat ik op de knop “uitloggen” gedrukt

heb. Maar wat maakt mij het uit. Dan hoef ik de volgende dag niet in te loggen.

Ook handig als je internetverbinding eens even wegvalt wat hier in Spanje regelmatig voorkomt.

Maar als je nu toch loopt te klagen over dit forum dan heb ik nog wel iets anders.

Ik schrijf alles eerst op in een Word-document. Als je het dan copieerd naar het nieuwe bericht, ben ik eerst een half uur bezig om de tekst fatsoenlijk weg te zetten.

Laat ze daar maar eens naar kijken om dat op te lossen.

 

 

Ten eerste is het correct gebruik van een forum van belang. Dat doe je dus niet door je 'klacht' in een topic te plaatsen dat heel ergens anders over gaat (ofwel: ON TOPIC blijven a.u.b.) Als je dan vervolgens toch geluk hebt dat de beheerder het ziet, krijg je volgende reactie:

 

Gebruik jij het 'Word plakken' (rechts bovenaan in de editor) knopje niet? Dan heb ik namelijk met mijn word-test-plak-actie wel een goed resultaat. Uiteraard kan je niet een heel word document inclusief afbeeldingen e.d. kopiëren in een forum.

 

Niet de ellende van Microsoft op een ander afschuiven. ;) Heb je wel eens een Microsoft word document in HTML opgeslagen? Nee, ik vermoed van niet want dan had je gezien wat Microsoft voor een puinhoop maakt van de HTML. Een forum werkt nu eenmaal met HTML en als Microsoft daar niets van bakt, kan de forum software daar nu eenmaal niet heel erg veel aan doen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

ik heb een poosje geleden dit probleem gehad op deze site:als ik uitgelogd had en de volgende keer de

site bezocht bleek ik al ingelogd te zijn,verschijdende keren.

hierover heb ik een bericht gestuurd en ik weet niet of er wat aan gedaan is maar het probleem was over.

nu heb ik dat zelfde probleem weer, als ik uitlog ,de computer opnieuw start en weer naar de site ga van sat4all blijk ik weer ingelogd te zijn, wie weet waar dit aan kan liggen.

met andere dan sat4all sites heb ik dit niet :(  :(

 

Dat probleem zit op jouw PC in jouw browser (instellingen). Het uitloggen op het forum werkt prima. Getest met IE, Firefox, Safari en Chrome.

Na uitloggen wordt je ook niet automatisch ingelogd. Dat gebeurt alleen als je het vinkje 'Onthoud mij' aan had staan toen je inlogde.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste michel er zijn er maar een paar die met een oplossing komen,waaronder jij.

aan psycho wil ik excusses voor m,n taalgebruik maken,normaal klaag ik ook nooit hier,maar dat ik dit probleem voor een 2e keer had was voor mij even teveel (zal niet vertellen waarom),maar is het niet makkelíjker om het zo te maken dat als iemand vergeet uit te loggen en de site van sat4all verlaat diegene vanzelf uitgelogd wordt zoals bij vele banken , probleem opgelost,ik denk niet dat ik de enigste ben , misschien wel de enigste die hierover klaagt,verder niks dan goeds over sat4all.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het uitloggen enkel nuttig als men op een openbare computer zit (internet cafe,drink,eet gelegenheid e.d.)ik log nooit uit,omdat mijn pc prive is,en die gaat in lock na 2 minuten.het uitlog probleem kan ik perfect begrijpen,want als je automatisch inlogt,kan derden de boardregels overtreden en krijg je een waarschuwing van ... waarvan je niet direct verantwoordelijk bent.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

beste michel er zijn er maar een paar die met een oplossing komen,waaronder jij.aan psycho wil ik excusses voor m,n taalgebruik maken,normaal klaag ik ook nooit hier,maar dat ik dit probleem voor een 2e keer had was voor mij even teveel (zal niet vertellen waarom),maar is het niet makkelíjker om het zo te maken dat als iemand vergeet uit te loggen en de site van sat4all verlaat diegene vanzelf uitgelogd wordt zoals bij vele banken , probleem opgelost,ik denk niet dat ik de enigste ben , misschien wel de enigste die hierover klaagt,verder niks dan goeds over sat4all.

Nogmaals, als je dat vinkje uit laat staan, moet je altijd opnieuw inloggen. Je probleem zit lokaal en niet op sat4all :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...