Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 na al de problemen met de Strong SRT 8000h (beperkte kanalen/satelieten onoverzichtelijk kanalenaanbod), wil ik een andere seca-doos aanschaffen. Kan iemand mij misschien wat advies geven wat voor decoder ik het best zou kunnen aanschaffen voor een redelijke prijs. Het liefst blijf ik wel mijn piccard en JDM-progger gebruiken.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Ik kan je een echostar ad3000ip of een humax aanraden.<BR>Als je wilt sathoppen dan raad ik je de Echostar aan en als je wilt hobbyen dan is de Humax misschien een leuke keuze.<BR>De echostar 3000 kost inmiddels net zo veel als de humax, zo rond de 1200 gulden.
Johan45 Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Is die Strong SRT 8000h nu te koop of wil je er juist een kopen.Je hebt dit er namelijk niet bijgezet.<BR>Als je hem wil verkopen geef dan de prijs even via een PM aan me door.<P>gr.Johan Vult u rustig aan !!!
Avalon Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Hallo <P>Deze posting word gesloten & Verplaatst naar algemene beginners vragen. <P>Dit is een vraag die hier niet thuis hoort <P>Mazllll<BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™
Aanbevolen berichten