Ga naar inhoud


BBC dumpt 3D uitzendingen


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

-Ik ben dan de uitzondering, want ik kijk wel graag naar 3D, en vind het bijzonder jammer

dat de BBC het opgeeft. Trouwens, Pukje er is wel een 3D kanaal dat vrij ontvangbaar is en

dat is High TV 3D op astra 23,5° 11778 V.

-ja als de BBC(met deze uitzendingen)  en andere zenders achter decoder zitten wordt het nooit populair natuurlijk.

-ieder zijn gedacht natuurlijk, ik kijk maximaal een uurtje 3D en dan is best te doen en een toegevoerde waarde.

Astra 3D demo ook op Astra 1 en Sky 3D op Astra 1 is 's morgens ook FTA.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites


-ieder zijn gedacht natuurlijk, ik kijk maximaal een uurtje 3D en dan is best te doen en een toegevoerde waarde.

Dat klink echt alsof het een feest is om 3D te kijken.... ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

-bedankt 123 voor de tip.

-sverige - het is omdat er bijna niks op satelliet te vinden is (altijd maar herhalingen is ook niet plezant) maar als

je je ergens zou kunnen abonneren zou ik dat wel doen. 

-ik koop trouwens uitsluitend 3D blu rays (goede resolutie is niet mogelijk op de sat omdat het daar altijd side by side is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn mensen die het niets vinden om 3D te kijken en dat respecteer ik ook maar om dan te zeggen dat overal de stekker er maar uit moet vind ik ook een beetje egoïstisch.

ik kijk ook graag 3D.

Ik heb verschillende blu ray's liggen en vind het geweldig.

Ik vind een uitspraak zoals "Dat klink echt alsof het een feest is om 3D te kijken....  ;)" een beetje overdreven.

Als jij dat niet vind ok dan niet.

Maar anderen vinden het wel mooi.

Het lijkt mij eerder dat sommige mensen de ogen of te ver uit elkaar of te dicht naar elkaar hebben staan waardoor dit niet goed zichtbaar word.

Bij mij is het visueel wel aardig goed altijd.

Maar goed ook op dit bericht zal wel weer commentaar komen van mensen die precies weten hoe het in elkaar zit.

Maar goed , respecteer elkaar en laat de uitzendingen maar komen en als je niet kijken wil dan programmeer je de zender toch gewoon niet.

Iedereen tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Astra 3D demo ook op Astra 1 en Sky 3D op Astra 1 is 's morgens ook FTA".

 

Bij mij doet SKY 3D Germany het al 1 week niet meer. Bij jullie wel?

Sky Deutschland heeft erg veel kanalen van transponder veranderd, dus Sky 3D zal ook wel verplaatst zijn.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk graag 3-D Blue-ray films, voor mij een absolute toevoeging van de belevenis.

Ik kijk wel op een 65" scherm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik vind het jammer dat 3D niet echt van de grond komt. Die extra dimensie is prachtig en het stoort me totaal niet dat ik een bril op moet zetten.

Ik kom al jaren in Futuroscoop bij Poitiers in Frankrijk.

Wat een belevenis in de 3D-theaters, vooral de laatse nieuwe! Zit je vastgegespt in bewegende stoelen die aan lange hydraulische armen zijn bevestig en heb je overal beeld, ook onder je. Je wordt in een totaal andere wereld meegenomen.

Ik zou wel 10 keer achter elkaar willen kijken maar helaas zijn de rijen altijd zo lang, dat je elke keer weer een uur moet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is toch ook nog het demo kanaal van sisvel 3D tile of zoiets?

niet dat ik er al veel op gezien heb, maar toch...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...