Ga naar inhoud


nieuw met wat vragen recreatieset.


martinV

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Omdat ik jullie reacties echt enorm waardeer, hierbij de follow-up na mijn vakantie op het niet werkende recreatieset van CD.

Ik ben op aangeven van de CD helpdesk medewerker  naar een dealer in Rotterdam (ABE)  gegaan om de LNB te laten testen.

Hiermee blijkt volgens de techneuten niets mee aan de hand te zijn. Gelukkig had ik alles meegenomen en heeft men de ontvanger ook getest. Het blijkt dat deze niet goed werkt ondanks firmware update etc. Jammergenoeg wordt je ook daar alleen maar om de oren geslagen van; had je het maar hier moeten kopen etc. Heb wel duidelijk gemaakt dat ik daar niets aan heb als ik het rechtstreeks via CD koop.

 

Vervolgens heb ik CD gebeld en deze gaat mij een retourform sturen zodat deze opgestuurd en vervangen kan worden.

Hopelijk gaat het daarmee lukken. Ik heb alles natuurlijk wel thuisgehouden om te testen als de ontvanger binnen is.

 

Ik werd overigens dit keer wel erg "bitchering" te woord gestaan door de dame van CD. Daar kan nog wel een en ander aan verbeterd worden.

 

Nu maar eens kijken of er enige reactie gaat komen op mijn verzoek tot compensatie. Ik heb een recreatie-abonnement afgesloten, admin kosten betaald en een vakantie vol ergernissen omdat het spul niet werkt. Zeer teleurstellend allemaal.

 

Samenvattend: weer een ochtend vol ergernissen en maar zien of deze impulsaankoop ooit gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk niet dat CanalDigitaal op wat voor manier dan ook compensatie gaat aanbieden.

Vermoedelijk proberen ze je van recreatie naar vaste abonnement houder te verleiden door het aanbieden van een vast 2 jarig kontrakt.

Dat is meestal het enige wat men doet daar en de toon stelling bij CD als je een klacht hebt is nooit vriendelijk.

De enige vriendelijke medewerkers(sters) zitten daar waar je een abonnement kan afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...