Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een abonnement bij CD.

Is er een manier om op de computer via WLAN naar een internetstream van Nederland 1 etc. te kijken?

Bij de KPN kan dat wel, mits er een verbinding met het "thuisnetwerk" is, en je inlogt met je interactieve abo.

Bestaat zoiets niet bij CD?

Ik vind het trouwens maar raar dat de staatsomroepen hier niet vrij te bekijken zijn...

Maar iets zegt mij dat dit een oeroude discussie is... :cry:

Geplaatst:

De NL 1 2 3 en de regionale omroepen kun je als je een cd kaart.hebt vrij bekijken alleen even activeren

Dat je ze niet zonder cd kaart kunt kijken heeft te maken met auteursrechten

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

• Moderator
Geplaatst:

Al eens naar een slingbox gekeken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Dat werkt tot de grens.

Grote kans dat je een tekst te zien krijgt:

Voor deze aflevering geldt een rechten beperking.

Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie is deze aflevering te bekijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden!

Op dit moment kijk ik naar de Tour op de camping via KPN WLAN, maar ik vind het beeld niet geweldig in 1600x900 fullscreen.

Thuis heb ik dus 1920x1080, dat lijkt niet eens zoveel meer, maar a. is het HD en b. vraag ik me af of WLAN wel snel genoeg is voor hires streams, dus misschien beperken ze de bitrate welbewust?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen