triplesat7 Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Goedendag, Ik kijk al weer een aantal jaren met plezier televisie via een triplesat schotel. Het probleem is nu dat ik sinds kort helemaal niks meer ontvang op de 28,2 zenders, de kwaliteit is bij elke zender 0% en de ontvangst ongeveer 70%. (wat de ontvangst voor dit probleem was weet ik niet) Ik heb met een satfinder nu ook specifiek gericht op de 28,2 satelliet maar wat ik ook doe, de kwaliteit blijft 0%. De overige twee satellieten geven prima beeld. Ik heb in het verleden ook eigenlijk nooit problemen gehad Ik zelf denk dat 1 kop stuk is, maar ik heb de 4 schroeven losgedraaid maar dan kom ik nog steeds niet bij de koppen. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Is een kop te vervangen bij de triplesat schotel? Alvast dank voor jullie antwoord.
Sprietje Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Beste triplesat7 Welkom op dit forum. Staat de Astra 28,2 nog wel ingesteld in je menu? Heb je nog wel vrij zicht op de Astra 28,2? Is er misschien een boom gegroeid die de signalen van de Astra 28,2 in de weg staan?Op een Triplesat zit 3 jaar garantie. Zijn deze al om? Zodra je de kop openmaakt, is de garantie verdwenen.
triplesat7 Geplaatst: 8 juli 2013 Auteur Geplaatst: 8 juli 2013 Ja de 28,2 staat nog steeds ingesteld in het menu en we wonen weliswaar in het bos maar er zijn juist bomen wegehaald dus daar ligt het niet aan. Ik zal kijken of de triple sat nog in de garantieperiode valt. Komt het wel vaker voor dat een kop er zo maar mee ophoudt? Zijn er nog andere mogelijkheden?
Sprietje Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Beste triplesat7 Ja, er kunnen wel bomen weggehaald zijn maar zijn dat dan precies de bomen die mogelijk de ontvangst voor de Astra 28,2 in de weg staan? Of het aan de kop ligt is moeilijk te zeggen op afstand.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen