Ga naar inhoud


publieke omroep komt met protestacties


Amager95

Aanbevolen berichten

Broadcast Magazine bericht dat de Publieke Omroep gaat komen met acties tegen de extra bezuiniging van 100.000.000 euro.

 

 

Volgens Jan Slagter van Omroep MAX, worden het
publieksvriendelijke acties, samen met producenten, facilitaire
bedrijven, leden, lokale en regionale omroepen en de NPO.

 

 

lees verder op de website van http://broadcastmagazine.nl/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er niet mee eens zijn dat is prima en er wat aan willen doen ook maar de manier waarop zou, wat mij betreft, verboden moeten worden.

 

Tegengas geven op hetzelfde medium als waar hun salaris door betaald wordt.

Blijkbaar hebben ze er nog steeds teveel tijd en geld

In de baas z'n tijd en dan lekker naar huis.

Ik zie liever dat ze dan in Den Haag gaan staan boe roepen buiten hun zendtijd om

aangepast door Satdorus
Link naar reactie
Delen op andere sites

"In de baas z'n tijd en dan lekker naar huis."

Natuurlijk, dat doet bijv. de politie toch ook, bij acties of staking en die worden ook door ons betaald.

 

Als ik de omroep was, ging ik een week compleet op zwart, zou alleen het NOS Journaal nog uitzenden.

Het moet maar eens gedaan zijn, met dat rechts geëmmer van Rutte en consorten.

 

Ben het ook helemaal eens met Johan45.

Wat blijft er nog over, bibliotheken worden gesloten, Orkesten worden afgeschaft en ga zo maar door.

En dit is géén links geleuter, een beschaafd land bestaat onder andere uit cultuur,

dat verheft ons boven de dieren.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Goed dat er tegengas gegeven wordt aan de culturele kaalslag in TV land

 

Cultuur ??  Waar dan ?

 

Wat mij betreft mogen ze die hele zooi acuut opdoeken want cultuur

kom er nooit tegen. Wel slappe quizzen en herhalingen van programma's

die twee jaar daarvoor door de BBC uit werden gezonden. En duur voetbal

dat de BBC niet eens meer kan betalen. Stekker eruit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat mij betreft mogen ze die hele zooi acuut opdoeken want cultuur

kom er nooit tegen.

 

En daar wordt dus terecht tegen gedemonstreerd.

Ook hier werken de economische regels, je krijgt waar je voor betaald.

Wil je meer een beter zal er voor betaald moeten worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er niet mee eens zijn dat is prima en er wat aan willen doen ook maar de manier waarop zou, wat mij betreft, verboden moeten worden.

Er staat toch nergens vermeld wat de acties inhouden. Dus wat wil je dan gaan verbieden?

 

Als je het beste medium hebt om de hele wereld te bereiken, zou je stom zijn om daar geen gebruik van te maken.

Tevens is het gewoon nieuws en is men wel verplicht om hier aandacht aan te besteden.

Het verbieden om commentaar over de bezuinigen te geven op TV zou gelijk staan aan censuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat stakingsrecht. Maar o wee, als het stakingsrecht voor jou persoonlijk lastig uitkomt dan moet het worden afgeschaft?

 

Volgens mij wordt er in Nederland heel weinig gestaakt. Soms te weinig. Ik ben blij dat de publieke omroep nu eens serieus het gaat aanpakken.

 

Het is eigenlijk wel eens genoeg geweest hoe de publieke omroep wordt behandeld.

 

Hiervoor was er al een staatssecretaris Medy van der Laan (D'66) die wilde bij voorbeeld de NPS afschaffen. Op een bijeenkomst met NPS-medewerkers kwam zij er niet uit zat zelfs te vloeken.

 

Nu wordt gewoon keer op keer het budget van de publieke omroepen afpakt. Allemaal onder het excuus van dat er een crises is. Ja, en mijn tante heeft een tweede huis op Mars. Dat geloven jullie natuurlijk ook allemaal.

 

Voor mij mogen alle omroepen op zwart gaan, of bij voorbeeld alle televisiezenders tegelijk een zelfde film uitzenden en op alle radio's dezelfde muziek laten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ga maar lekker SBS kijken dat is meer jouw niveau als je het toch wil hebben over stekker eruit.",

 

Snoopy heeft nog nooit van de Avro gehoord.

 

-----------------------------

 

"Volgens mij wordt er in Nederland heel weinig gestaakt. Soms te weinig.

 

In Frankrijk weten ze wél hoe dat zoiets moet en dikwijls helpt het ook nog.

 

-----------------------------

 

"Voor mij mogen alle omroepen op zwart gaan, of bij voorbeeld alle televisiezenders tegelijk een zelfde film uitzenden en op alle radio's dezelfde muziek laten horen."

 

Gelukkig zijn er nog verstandige mensen die vóór de NPO zijn.

Nederland wordt al genoeg om zeep gebracht.

 

Dat de meerderheid, de NPO dus, mag winnen, ze staan nog steeds op één met de kijkcijfers voor kwaliteit,

zie bij: Stichting Kijkonderzoek onder Maand persberichten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook niet snap van de regiozenders is dat ze in een bepaald pakket zitten waar je een abbo op moet nemen, het zijn toch ook de rampenzenders voor de regio waar ze in uitzenden.

mee eens

 

en wat denk je van de regionale zenders die niet op de satelliet uitzenden?

 

RTV Utrecht, Omroep Flevoland, RTV Rijnmond en RTV Noord-Holland

 

 

allemaal voorbeelden van een visieloze medialand in het Koninkrijk der Nederlanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mee eens

 

en wat denk je van de regionale zenders die niet op de satelliet uitzenden?

 

RTV Utrecht, Omroep Flevoland, RTV Rijnmond en RTV Noord-Holland

 

 

allemaal voorbeelden van een visieloze medialand in het Koninkrijk der Nederlanden.

In eerste instantie zouden vrijwel alle regionale zenders van de sat af toen er geen subsidie meer voor werd gegeven.

Regionale zenders zijn als rampenzenders FTA op kabel en digitenne, en dat vond men genoeg.

In landen om ons heen zitten ook niet alle regionale zenders op de sat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In landen om ons heen zitten ook niet alle regionale zenders op de sat.

Nee??

In Duitsland zijn er anders best veel regiozenders actief! Ook in Zweden, Denemarken, Noorwegen zijn er regiozenders actief.

Ook in Oostenrijk heb je regiozenders... In Oostenrijk hebben ze hetzelfde systeem als in Zweden... Als de lokale nieuwsberichten uitgezonden worden, "ontkoppelen" de zenders, en kan ieder het regionieuws van zijn keuze zien. Doordat er dan echt erg veel zenders op die ene transponder zitten zakt de kwaliteit behoorlijk weg, maar dat is niet het belangrijkste als je het nieuws wil kunnen zien... op die manier kost het geen vermogens aan transponderhuur voor een programma van ca 1.5 tot maximaal 2 uur per dag.

Dat zouden nze in NL ook kunnen doen via NL1, 2 of 3... op die manier kan iedereen de regiozenders zien, want dan hoef je geen schotel te hebben die op 23 oost staat.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Wat ik ook niet snap van de regiozenders is dat ze in een bepaald pakket
zitten waar je een abo op moet nemen, het zijn toch ook de
rampenzenders voor de regio waar ze in uitzenden."

 

&

 

"en wat denk je van de regionale zenders die niet op de satelliet uitzenden?".

 

Helemaal mee eens, nu is het wel zo, die omroepen krijgen wel heel weinig geld van de provincie,

maar coderen kost ook geld en daar kunnen ze dan weer op bezuinigen.

Als bijv. TV Noord wel FTA op de schotel kan, dan moet het ook voor de anderen kunnen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...