Ga naar inhoud


PM hebben we dat nog?


edbe

Aanbevolen berichten

misschien een stomme vraag, maar kan je nu ook iemand een PM sturen?

ik zie namelijk nergens een button staan voor iemand een PM -tje te sturen.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@edbe,

 

Net gekeken bij andere leden, daar zie ik wel staan dat ik hun een PM kan sturen, maar bij jou niet.

Klik maar eens een naam van een ander forum lid aan en vergelijk dat met je eigen.

Kan zijn dat je zelf iets verkeerd hebt ingesteld in de forum software, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stuur even een berichtje via het contact formulier, aan te klikken onder aan deze pagina.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@edbe,

 

Ga bovenaan op het forum naar je naam edbe, klik deze aan, dan krijg je een overzicht op het scherm te zien.

In het rechter kollum staat helemaal onderaan Mijnprive berichten, klik deze optie aan.

Daarna komt er op het scherm een nieuw kollum te staan aan de linker zeide.

Onderaan staat Mijnprive berichten, waarschijnlijk moet je deze op aan zetten, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan je ook zelf instellen, onder aan het scherm, naast lay-out

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@edbe,

 

OK, kijk nu eens helemaal bovenaan op het forum, daar zie je jou naam staan als je ingelogd bent en doe dan wat ik hier boven omschreven heb, gr.

 

Zilverster.

aangepast door Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even geduld, er ligt een melding bij de forum beheerder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wat ik krijg als ik via contact wil schrijven www.sat4all.com Driver Error

                There appears to be an error with the database.                            

                If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again.                

 

                You can try to refresh the page by clicking here

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Schrijven is aangekomen, ondanks de foutmelding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...