Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik maak mijn zenderlijsten zelf aan, die bewerk ik op de PC en zet die dan over naar de DM.

Ik scan nooit met de box op nieuwe satelliet zenders of wijzigen, maar maak een nieuwe lijst aan met dreamset en internet settings van kingofsats.

Daaruit knip ik lamebd en satellites.xml  en die plak ik in mijn bestaande settings, zo behoud ik mijn favorieten en heb meteen alle wijziging in de lamedb steken.

Sinds kort heb ik DVB_C&T  Tuner in de Dreambox zitten, daarop heb ik een kabelscan gedaan voor de Belgische kabel provider Telenet, van de FTA zenders heb ik een favorieten lijstje gemaakt.

Tot zover alles Oke

Nu loop ik tegen een probleem aan, de database (lamedb) op de  dreambox bevat  nu ook zenders van de kabel.

Hoe krijg ik nu die kabelzenders in een nieuwe zenderlijst met een andere database (lamedb)

Als ik de Hans setting bekijk staan de zenders van ziggo erin, dus het kan op de een of ander manier wel.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

je kunt kanalenlijsten zo groot en zo klein maken als je wil.

als je alles behalve satelliet verwijdert dan houd je kabel over. Minilijstje dus.

Open een nieuw venster. Download van KingOfSat. Kopieer dan de boeketten (radio en tv) van je kabelprovider naar de satellietsettings. Zo combineer je die twee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen