Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, k heb net een dreambox 800 pvr aangeschaft en wil graag films opnemen , nu heb ik een externe harde schijf (500gb) toshiba gekocht en aangesloten op de usb aansluiting achteraan de dreambox. als ik nu wil opnemen krijg ik een melding dat er geen hard disk aanwezig is, kan iemand mij aub helpen, is dit een verkeerde hard disk of komt dit door instellingen mvg

Geplaatst:

Je moet de schijf nog wel mounten. Is het een nieuwe dreambox 800 pvr?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

hallo, k heb net een dreambox 800 pvr aangeschaft en wil graag films opnemen , nu heb ik een externe harde schijf (500gb) toshiba gekocht en aangesloten op de usb aansluiting achteraan de dreambox. als ik nu wil opnemen krijg ik een melding dat er geen hard disk aanwezig is, kan iemand mij aub helpen, is dit een verkeerde hard disk of komt dit door instellingen mvg

Als je openpli3.0 gebruikt moet je gewoon de box herstarten(niet enkel enigma)

Het is zo bij openpli3.0 dat alles wat aangesloten is op de box(intern & extern) automatisch

gemount word bij een herstart van de box.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Bij de Dreambox moet een externe 5V-voeding op de HDD, anders zie  de DM hem inderdaad niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

ben nieuw mit dit alles, maar het is idd een nieuw dreambox en heb echt geen idee hoe ik kan zien of ik openpli3.0 heb; hoe kan ik dit zien en is die externe 5v echt nodig??

Geplaatst:

Ok een nieuwe. Is het een Dreambox 800 HD of een Dreambox HD se? Kortom een originele of een clone?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

Clone ontvangers worden niet besproken op SAT4ALL

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...