Sprietje Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Transponder 11720H is wel een bestaande transponder maar geen publieke. Daar zul je dus ook geen beeld op krijgen. Welke tuner heb je precies? Misschien dat anderen je hiermee kunnen helpen want ik herken dit menu niet ondanks dat ik 6 verschillende satellietontvangers heb.
satty40 Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2013 We hebben nu nog de een inverto IDL-7000m PVR. Hij is al niet zo nieuw meer en is destijds geïnstalleerd door iemand van de winkel waar we hem toen gekocht hebben. Het enige wat ik heb kunnen vinden om aan te passen is via geavanceerd zoeken, maar dan nog krijg ik de gegevens in het scherm met de satellietinstellingen nog niet gewijzigd. Het is de bedoeling dat we deze t.z.t. gaan vervangen door een HD ontvanger anders hebben we natuurlijk ook niks aan onze nieuwe schotel Nu dachten we, laten we eerst eens kijken of we de schotel werkend krijgen en ons daarna gaan oriënteren op een nieuwe ontvanger, want van de gratis in bruikleen verstrekte ontvangers va CD lees ik ook niet veel goeds. Dus als we de schotel werkend hebben gaan we door naar de volgende stap.
satty40 Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 Kloppen de frequenties van de andere 2 astra's wel, want op lijsten met freq. op internet staan hele andere frequenties. BBC staat ook niet tussen mijn gevonden kanalen, die zou ik toch op de astra 2 moeten kunnen krijgen?
satty40 Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Bedankt voor alle informatie tot nu toe. Stel de vraag over m'n ontvanger even in een nieuw topic, want mijn vraag over het instellen klopt inmiddels niet meer met de titel. Misschien dat ik dan meer kans het op reacties.
satty40 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Geplaatst: 28 december 2013 De instellingen op de Inverto waren niet te wijzigen. Inmiddels andere ontvanger aangeschaft en alle satellieten werden meteen gevonden. Lag dus aan de ontvanger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen