Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb vandaag bij een kennis een virus van zijn PC verwijderd. Ik heb hiervoor een anti-malware programma gebruikt, wat alle schadelijke software heeft verwijderd. Helaas is dit ook ten kosten gegaan van de Windows XP activatie. Als ik nu de PC start krijg ik meteen een scherm waarin ik windows XP moet activeren. Ik heb de PC destijds met een geldige product key geinstalleerd (afkomstig van een oude laptop), maar ik heb deze key niet meer. Ik wil graag door het activatie scherm komen om vervolgens systeem herstel te kunnen starten.

Weet iemand hoe ik in dit geval systeem herstel kan gebruiken?

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

vrees dat XP zijn houdbaarheidsdatum stilaan verstreken is, dus of activeren nog gaat lukken is iets anders.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nee, hoor. Even SIW downloaden. Er is zelfs een stand-alone versie bij. Even starten op de onderhavige PC. Even op de licenties klikken en je hebt je sleutel weer terug. Even noteren..

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Even een extra noot.... Nog nooit een anti-Malware programma gezien wat een actieve Windows sloopt, maar dit terzijde. Denk zomaar dat die anti-Malware nieuwe eigen Malware geïnstalleerd heeft...

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Op internet vind je genoeg keys ?

Geplaatst:

Die niet werken zijn bekend bij ms dus je krijgt ze niet door de validatie heen

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Ik heb gisteren met windows activatie het serienummer opnieuw gewijzigd in een geldig nummer, en nu heb ik windows zonder problemen kunnen activeren. Het lijkt erop dat Windows even zijn huidge serienummer was vergeten, en dat daardoor activatie niet lukte.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen