Ga naar inhoud


CanalDigitaal abbonement nu ook in België mogelijk


satelliet123

Aanbevolen berichten


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

maar om hun kostenstructuur te optimaliseren, zou het mogelijk wel beter uitkomen om op termijn naar slechts één 'merk' te gaan in plaats van een wildgroei aan kleinere merken...

Ach ja, zullen wel zien.

 

Een gelijkaardige actie vanuit TVV heb ik echter nog niet teruggevonden.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wacht gewoon nog ff af.Heb ook mijn eigen schotels en decoders staan.Als er een aanbieding komt dat je die decoder en schotelset niet hoeft te nemen dan wordt het interessant.Vooral voor op reis want je hebt dan een kaartje die je overal kan gebruiken.Nu kijken er massa's vlamingen via CS en die zullen dan ook wel overstappen op zo'n abo.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Bij dit aanbod van CDS zit er wel Eurosport2 in  Zijn de rechten voor Vlaanderen nu plots wel geregeld?

 

Ook de Film1 optie wordt aangeboden.  In het verleden kon TVV Film1 niet aanbieden wegens het feit dat Telenet het monopolie heeft voor het verdelen van films in Vlaanderen via de TV.  Is dat dan nu niet meer van belang? 

Ik neem aan dat TVV u ook Film1 (en Sport1) mag aanbieden?

Want indien dit niet mag dan is er sprake van een serieuze discriminatie.

 

Willy

 

 

Hier begeeft CD zich op glad ijs . De meeste filmrechten voor belgie liggen bij telenet  . Ook voor de wedstrijden uit de belgische eerste klasse voetbal heeft telenet de rechten excl in handen . Dus sport1 en film1 kan CD op de belgische markt al niet aanbieden of die uitzendingen moeten op zwart gaan waar telenet de rechten voor heeft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat het niet een geknipt aanbod zijn?

in het italiaans pakket,zijn diverse kanalen vrij te zien.gelden er filmrechten o.i.d.,dan heb je plots wel een o.a. tivu sat kaart nodig (bvb rai uno).bij bc en tn krijg je dan een opmerking dat ze de rechten niet hebben.

ik denk wel dat er wel overleg zal gepleegd worden tussen cd en bv telenet.het kan gemakkelijk zijn,dat wij belgen andere kaarten zouden kunnen krijgen,met eventueel een andere codering,waarbij bij diverse uitzendingen het beeld "zwart" zal zijn.men heeft in lang vervlogen tijd ook videocrypt2 uitgebracht voor europa,en enkel europese zenders kon je zien in vc2 met kaart.geen rechten,was ook geen encryptie VC2 en dus geen beeld.dus is het mogelijk denk ik dat eurosport 2 af en toe eens "zwart" zal zien  :crazy: .

telenet zou slimmer moeten zijn,en hun prime film/sport op teletenne gooien,dan kunnen ze misschien snoepen van de vlaamse canal digitaal,of hoe moet ik het schrijven? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens europese wetgeving geld er helemaal geen rechten meer in afzonderlijke landen.Als de uitzendrechten door een partij betaald zijn in 1 land van de unie geld dit voor alle landen.Daarom moet normaal elk pakket verkrijgbaar in een land van de unie ook in andere landen beschikbaar worden gesteld : zonder bankvoorwaardenwant die zij vervallen door IBAN/BIC. De lokale besturen houden echter de boot af door de financiele maffia achter de commerciele zenders.Zo is dat het probleem in vlaanderen met telenet die doet wat ze wil omdat de vlaamse gemeenschap er een massa aandelen in heeft. Ook Europa heeft hier schuld aan door niet op te treden.Maar we leven dus op hoop.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het afsluiten van een abonnement, moet je de apparatuur erbij nemen, heb er net voor gebeld.

Nu ja, die is gratis bij een abo van 2jaar. Dus...

Eigenlijk wel grappig, heb hier alles al, apparatuur en kaart op naam van familie in .nl.

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jarco Kriek, de redacteur van Satellite Magazine schrijft vandaag:


Over je CanalDigitaal abonnement registreren in het buitenland komt op korte termijn een uitgebreid artikel in Totaal TV.

 



Ik ben benieuwd waarom het nu wel kan en tot voor kort niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als sky deutsland komt met een abbo met gratis bruikleen materiaal,ben ik onmiddellijk klant.ik ben al jaren fervent kijker van enkele kanalen.dus geen grijze gefoefel niet meer  :)  :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens europese wetgeving geld er helemaal geen rechten meer in afzonderlijke landen.Als de uitzendrechten door een partij betaald zijn in 1 land van de unie geld dit voor alle landen.Daarom moet normaal elk pakket verkrijgbaar in een land van de unie ook in andere landen beschikbaar worden gesteld : zonder bankvoorwaardenwant die zij vervallen door IBAN/BIC. De lokale besturen houden echter de boot af door de financiele maffia achter de commerciele zenders.Zo is dat het probleem in vlaanderen met telenet die doet wat ze wil omdat de vlaamse gemeenschap er een massa aandelen in heeft. Ook Europa heeft hier schuld aan door niet op te treden.Maar we leven dus op hoop.

Theorie is een ding , over vrij verkeer van diensten n goederen . Praktijk daarentegen . Telenet heeft meer dan 50 miljoen € neergeteld voor de exclusieve rechten voor eerste klasse voetbal , daarbuiten nog meer sport rechten die de nederlandse zenders ook hebben . Noway dat CD dit hier mag gaan aanbieden via welk medium dan ook . Idem voor films enz , aders konden we ons allang abboneren op een sky de of it abbo  ! .

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het CD aanbod zit ook Sport1 Select en die wil nogal eens Belgische voetbalwedstrijden uitzenden (compititie).  Ja degenen waarvoor telenet zoveel geld betaald heeft.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet iemand dan de soort apparatuur en wordt die dan opgestuurd ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag mij af,of de pagina niet uit nieuwsgierigheid gemaakt is,om te weten hoeveel belgen er geïnteresseerd zijn?

heeft iemand al iets concreets gehoord/gekregen via e-mail o.d.?

ik heb me ook opgegeven en heb nog niks gehad via mail of telefoon.

zal morgen eens bellen naar daar,en hen eens aan de tand voelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...