satharry Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Hoi muziekliefhebbers Iedere woensdagavond luister ik naar arrow classic rock en neem het programma bleusbox met mijn sat ontvanger op usb op. Het afspelen achteraf met de ontvanger zelf is geen probleem. Nu wil ik met een mp3 speler met hoofdtelefoon op mijn werk het programma nog herbeluisteren maar de speler kan geen ts. bestanden aan. Met welk een programma (liefst freeware zonder toeters en bellen) kan ik die audio ts. bestanden het best converteren naar een bruikbaar mp3. formaat. alvast dank op een reactie groetjes Satharry
columbo Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Met NERO zal het wel lukken,,is helaas geen free ware.,Pi. at..Bay meschien? NERO is een zeer uitgebreid programma voor div digitale bewerkingen .
Sverige Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Als je google gebruikt... ik heb gewoon "ts zu mp3 konvertieren" ingevuld, en je krijgt een heleboel programma's te zien, waarvan het ene waarschijnlijk beter is dan het andere. Met mijn technisat heb ik dat niet nodig... ik kan radio uitzendingen gelijk in mp3 opnemen... dat is makkelijker - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Oplossing Old Satterhand Geplaatst: 13 juli 2013 Oplossing Geplaatst: 13 juli 2013 Ik gebruik daar al jaren Mpeg_streamclip voor. Bevat tevens een simple editor om de overlap te verwijderen.
satharry Geplaatst: 14 juli 2013 Auteur Geplaatst: 14 juli 2013 Hoi Old Satterhand Je hebt me de oplossing aangebonden Het werkt als een speer !!!! Dank zij jou kan ik nu ook op mijn werk genieten van hele leuke muziek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen