Ga naar inhoud

2) Acer pc geeft zwart scherm na 15m gebruik

Aanbevolen berichten

Gast Koffieshop
Geplaatst: (aangepast)

Hallo mensen die dit topicje lezen ;à

ik heb dus een acer aspire 5738/5338 series

Gebruik ik vaak als werk computertje , daarmee bedoel ik (surfen op het internet niet dergelijke )

en ik heb er een paar spelletjes op van mijn kinderen

En als ik dus even op mijn pc zit en beetje surf of kinderen spelen er beetje op dan valt hij uit

hij word heel heet over de keyboard en de processor

soms ben ik bezig met wat dat ik nodig heb en dan opeens hopla PC valt uit en zwarte scherm

Het irriteerd mij een beetje

en ik wil weten of er een fix is , iemand ideen je zou mij een tripje naar de winkel bewaren

aangepast door Koffieshop

Gast Koffieshop

Ja hallo :)

hier nog een gevaletje. :/

nog een acer PC die 10m ca 15m goed werkt!

dan geeft hij een zwart schermpje en hij werkt nog, ik hoor geluid en processor etc werken maar geen beeld :mellow:

Beetje bizar?

hij ligt hier al een jaartje en wil hem even maken.

iemand een oplossing ,  zou je me kunnen redden van een ondergang :D

aangepast door Koffieshop
Geplaatst:

Heeft de  pc een externe video card ,of is het een laptop

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ik ziet in een ander bericht van Koffieshop.

Ga toch maar gewoon voor Kaspersky ik maak pc's software en hardware etc

Wil je nu ons alle oplossingen laten aandragen en er zelf geld aan verdienen? Je weet niet eens het verschil tussen een PC en een Laptop.

Ik ben er nu al klaar mee.

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ja sorry :) Laptop

En hij draait hoor maar niet altijd , zit niet vol met stof

al geopent en eens gecleant

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ja het is een laptop was gisteren niet bij mijn gedachten --'

• Moderator
Geplaatst:

Onderwerpen samengevoegd

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Voelt de laptop warm aan op een bepaald punt? Hele grote kans dat het toch met koeling te maken heeft.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik ben er bijna zeker van dat het met de warmte te maken heeft. Zet de laptop eens op 2 houten balkjes neer. Op die manier krijgt hij meer lucht.  's Zomers moet ik het ook altijd zo doen bij mijn Dell...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ja bedankt voor de reacties , ik deed mijn Laptop die goed werkt maar na uurtje of 2 uitvalt op houten plaatje , hij kan veel meer uithouden :) maar valt nog steeds uit na een ogenblik ..... :(

en de andere die na 10 Min uitvalt blijft het dezelfde btw deze laptop word niet heet aleen geen scherm na 10 minuten en de laptop werkt nog hoor ik hoor processors etc maar gewoon geen scherm zit hier al heel lang  mee wil graag oplossing en die vind ik ablosuut hier !! 

MVG , Koffieshop!!

Gast Koffieshop
Geplaatst:

ik ziet in een ander bericht van Koffieshop.

Wil je nu ons alle oplossingen laten aandragen en er zelf geld aan verdienen? Je weet niet eens het verschil tussen een PC en een Laptop.

Ik ben er nu al klaar mee.

Denk je dat ik geld wil maken en jullie het werk laten doen?? ik doe aleen software voor mijn vrienden niet voor andere mensen , deze 2 acers 1 is van mij de andere maak ik voor mijn vader waarbij jullie mij helpen , ik ben niet zo Egoistish en Naiif.

Ik heb dit op een gegeven moment met bijna al mijn laptops wel meegmaakt. Maar mijn laptops draaien altijd eigenlijk en ik zet ze zelden uit.

Was eigenlijk altijd wanneer ik iets meer dan IE draaide dat mijn videochip overhitte. Dat en stof/haren.

Cleanen helpt, en ik heb zo een plankje met een fan erin die je middels USB op de laptop aansluit. Ook dat scheelt.

Als dit allemaal niet meer helpt ben ik bang dat je dieper moet gaan zoeken en waarschijnlijk op een punt komt dat het het niet meer waard is en een nieuwe aan moet schaffen. Chips vervangen van (verouderde) laptops is in mijn ervaring niet goedkoop.

En eigenlijk kan overhitten volgens mij maar 3 oorzaken hebben (of heeft het dit in 99% van de gevallen). CPU, Videochip of de Fan. Is het de fan dan heb je mazzel :)

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...