Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

probeem is opgelost,ik hed wel een contract getekend ,maar dat hebben ze weer meegenomen,echter ze hadden de aaansluiting gedeactiveerd op 1juli ,toen werkte er niets meer ,ik had al eerder aan de xms gemaild dat ik het te duur vond,echter geen bericht terug ontvangen.

Wat bleek ,de help desk was nooit berijkbaar,ik heb het contract laten ontbinden art.6:265 Burgerlijk wetboek,wegens wan prestatie.ik heb voor mei en juni de rekening betaald,daarna  heb ik nog een rekening per post ontvangen ,echter deze was fout,brief terug gestuurd dat het contract ontbonden is, sinds dien niks meer van gehoord.

Ik nu 1 abo Internet +bellen bij KPN,was eerst alles  bijde  apart.

Dus eind goed al goed.


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...