Roland30 Geplaatst: 15 juli 2013 Geplaatst: 15 juli 2013 (aangepast) Hallo Ik heb hier een DM800HD staan waarvan ik al paar weken en probleem mee heb, ik gebruik een duo lnb ***Link verwijderd*** wanneer ik van Prosieben naar SBS6 HD is er geen probleem, direct beeld en signaal, nu wanneer ik terug van SBS6 HD naar Prosieben ga dat gebeurt er niks meer, signaal meter blijft op nul en kanaal blijft zwart, ook als ik op andere Astra1 FTA zenders ga krijg ik geen beeld. ik heb ondertussen al van kabel gewisseld, tuner, andere image, opnieuw flashen, niks. ondertussen gebruik ik tijdelijk een DM600PVR en daar geen probleem als ik van Astra3 naar Astra1 ga, ook al eens een test gedaan met een DM500 en daar ook geen probleem. ligt dus niet aan de lnb of kabel maar eerder aan de box zelf? Heb verschillende tuner instellingen geprobeerd. enige wanneer ik terug signaal krijg op astra1 als ik van Astra3 komt is als ik de box terug opstart of in de tuner instellingen ben geweest en terug naar de zender ga. Iemand Raad? 15 juli 2013 aangepast door ceesv Link naar webwinkel verwijderd
Sprietje Geplaatst: 15 juli 2013 Geplaatst: 15 juli 2013 Het zal wel aan de diseqc-switch in de Maximum Duo lnb liggen. Die hebben wel vaker problemen. Sterker nog, de diseqc-switches van Maximum geven vaak problemen. Ze werken wel met de ene tuner en soms niet met een ander type of ander merk. Ik denk dat als je een CanalDigitaal duo-lnb neemt je geen problemen hebt.
Roland30 Geplaatst: 15 juli 2013 Auteur Geplaatst: 15 juli 2013 Ik heb een Triax 78cm schotel; daarmee dat ik die lnb haalde, maar naderhand gelezen dat als je de canaldigitaal duo-lnb hangt en uitricht op 23oost dat geen probleem is? ik heb nog een CD Duo-LNB60 liggen, maar ik richte die altijd uit naar Astra1
Roland30 Geplaatst: 16 juli 2013 Auteur Geplaatst: 16 juli 2013 @Sprietje, heb betreft de volgende lnb, had de verkeerde opgegeven: Ik heb reeds de lnb gewisseld met de CD duo lnb, en ditmaal uitgericht op Astra3 (niet meer op astra1 omdat ik over triax 78cm beschik) en na paar keer op en neer te lopen werk het terug normaal op de Astra1 en astra3, nu krijg ik als ik van astra3 naar astra1 ga direct signaal en beeld op de Astra1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen