Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

NOS en RTL berichten vandaag dat er zo weinig kinderen worden geboren. Dit net zoals dat in de jarent tachtig het geval was.

Het is nu net zolaag als dat het was in 1983. Toen er ook een diepterecord was aan geboortes.

Ze zeggen dat de vrouwen over het algemeen op hun 30ste kinderen krijgen.

Is dan 2013 minus 30 niet 1983 denk ik dan? Dat was toch het jaar van het vorige diepterecord?

Als er in 1983 zo weinig geboortes waren, dan is het toch logisch dat er nu weinig vrouwen zijn en die dus kinderen kunnen krijgen?

Je zult er simpel weg een vrouw voor nodig hebben.

Het zal wel een te snel door de bocht gedachte zijn van mij, maar ik moet er toch al de hele dag aandenken waarom geen journalist op dit idee is gekomen :mellow:

Geplaatst:

Dat bericht was gisteren ook op de Zweedse radio... alleen werd het iets anders gebracht.

"Er worden minder kinderen geboren in het door krisis getroffen Europa"...  niet in Zweden, want hier is de krisis minder dan in de eurolanden...  het schijnt om een duitse studie van het Max Planck institut in Rostock te gaan...

Ach... we zijn toch met te veel... dus het is wel goed zo.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ga naar china dan zie je wel of er te weinig kinderen worden geboren , de wereld is juist overbevolkt

Geplaatst:

Inderdaad overbevolkt met een soort die in rap tempo alles opgebruikt. Dus dimmen.

De beste anticonseptie is het stoppen van kinderbijslag voor het 3e en volgende kind.

Geplaatst:

Niet alleen vanaf de derde. De afschaffen die fokpremie!

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ik ken een maat met 16 kinderen , veel kinderopslag = veel onkosten en je vind je rust niet meer op een bepaald ogenblik

Te veel kinderen is gezellig maar wel overdreven , we moeten plaats maken voor natuur en de wereld niet overbevolken bv china

Maak 3 kinderen en zorg dan voor je ouders dat zijn dan 2 extra kinderen..

Geplaatst:

In Noord-Afrika is nog steeds sprake van een ongebreitelde groei en geboortes. Daar zou inperking ook wel eens mogen. Zeker als de financiele middelen ontbreken voor onderhouden van zoveel kinderen.

In verscheidene Duitse steden is de krimp ook al behoorlijk te zijn zoals in Essen en Bochum.

Voor mij mogen er nog veel minder mensen komen en te beginnen in Nederland. Dit land is overbevolkt.

Gelukkig breekt er een periode aan dat geheel Nederland vakantie heeft en heel veel Nederlanders het land verlaten.

Het is niet rottig bedoeld aan ze, maar kom aub niet meer terug :D

Toch vraag ik mij af of er in 2043 weer een bericht komt dat er zo weinig geboortes zijn.

Weddenschapje met elkaar afspreken of dat zal gebeuren? :rolleyes:

Geplaatst:

In Engeland is nu geopperd voor uitkeringstrekkers de kinderbijslag te beperken tot 2 kinderen. Kan helaas de bron niet meer zo snel vinden.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Gast Koffieshop
Geplaatst:

2 kinderen en al kinderopslag?

Dat vind ik nou

1. goed want dan krijg je geld met 2 kinderen

2. slecht omdat je dan meer kinderen gaat maken .. en de wereld zal dan nog erger volgepropt zijn.

Geplaatst: (aangepast)

2 kinderen en al kinderopslag?

Dat vind ik nou

1. goed want dan krijg je geld met 2 kinderen

2. slecht omdat je dan meer kinderen gaat maken .. en de wereld zal dan nog erger volgepropt zijn.

Men bedoelt het net andersom.... Na het 2e kind geen bijslag meer voor de volgende kinderen.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Precies. En het idee dat je "geld krijgt" staat me ook niet aan. Er is niet zoiets als gratis geld.

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ja verkeerd gelezen zo te zien.

Dus na 2 kinderen geen kinderopslag

Ik heb daar geen antwoord op...

Geplaatst: (aangepast)

Er wordt ondertussen vergeten dat voor het oplossen van de crisus eigenlijk veel kinderen geboren moeten worden... Want uiteindelijk is het zo dat die kinderen later onze AOW en Pensioen moeten gaan betalen. ;)

Maar dit draadje begint wel poliek te worden....  ;)

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Voor mij is het meer van "Space, the final frontier" zoals uit Star Trek.

Het kan snel in het verkeerde eindigen, dat weet ik. Maar het gaat mij om die of die persoon.

Maar het is soms zo vol en druk. Nooit eens eventjes zonder mensen, ze zijn er altijd.

Als ik beelden zien van New York City hoe druk het daar is op straat dan wordt ik zelf al voor de televisie totaal waanzinnig. Dat je in zo'n mierennest moeten wonen en leven. Ik zou er gek van worden.

Jaren geleden in de Flying Doctors waren ze ergens in de outback van Australie. Toen maakte de ene in de aflevering een opmerking tegen de andere van hoor je dat? Nee zei de andere. Dat bedoek ik nu zei de andere, eindelijk hoor je eens helemaal niets.

Dat is hier gewoon absoluut onmogelijk geworden in dit land.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...