Ga naar inhoud

PM

Gast Angela

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik sta op het punt om ook zo'n sateliet set te kopen.

Ik ben namelijk ook dol op films.

Wat zou ik dan het beste kunnen kopen......na veel lezen hier, weet ik het ook niet meer.

O ja, lid worden van Canal+ is me nog even afgeraden.....waarom?

Enne, zijn er ook mensen die mij willen helpen via een persoonlijke mail, als ik "domme" vragen heb?

XXX Angela

Geplaatst:

Hallo Angela,

wat jij moet kopen aan satelliet apparatuur is geheel afhankelijk aan de wensen die jij hebt m.b.t. wat je wil zien. Ook speelt het een rol hoeveel tijd je wilt besteden aan de hobby in plaatst van het kijken naar films.

Waarom je geen abonnement zou moeten nemen op Canal+ is mij niet geheel duidelijk. Natuurlijk is het zo dat een abonnement op C+ geld kost maar dat moet voor een filmliefhebber geen probleem zijn. Als men het je afraadt omdat het filmaanbod niet je van het zou zijn dan moet je gaan kijken op de site van C+ en hun filmaanbod maar eens bekijken. Dan kun jezelf bepalen of hun aanbod aan jouw wensen tegemoet komt.

Wil je naar buitenlandse providers gaan kijken dan zul je op een andere manier aan werkende kaarten moeten komen. Daarover vind je op het internet voldoende informatie.

Ik heb jouw e-mail adres verwijderd uit jouw bericht omdat we daar het PM-systeem voor hebben maar stel je vragen gewoon op het board zolang ze binnen de eisen zijn zoals vermeld in de boardregels is er niks aan de hand.

veel succes.

Geplaatst:
Hier is dezelfde vraag al eens gesteld. Als je niet genoeg info hebt, kan je nog ff de zoeklink (hierboven) gebruiken.
Geplaatst:

Hallo, nog bedankt voor de reacties.

Echter heb ik me de vandaag al een beetje verdiepd in deze mistery.

Ook die Duwgati homepage heb ik eens rustig doorgelezen.......misschien te rustig, want ik heb best nog wel wat vraagjes.

Ik zal proberen in mijn eigen taal om die "domme" vraagjes te stellen.

Ik lees veel over die Humax, en heb er dan ook vandaag eentje besteld.

Zo'n Humax 5400z met een allcam patch of zoiets, en een loader h2.08......ik type het even over wat ik voor me heb staan op mijn papiertje.

Tevens krijg ik een schotel en zo'n "kop" voor de astra/hotbird.

En ik krijg een funkaartje die ik dan elke keer van nieuwe codes moet voorzien.

Nu had ik nog een paar vraagjes, als die funkaart niet meer werkt, wat kan ik dan nog ontvangen.....niets?

Een vriendin van me heeft ook een sateliet-set, ik geloof een galaxi 500 of zo, daar zit een multichoise of zoiets in.

Heb ik daar ook wat aan, zo'n kaartje?

Zo ja, als ik daar een copy van wil hebben, op welk leeg kaartje kan ik dat dan (laten) doen?

Of is er een andere mogelijkheid (kaartje) waar ik meer aan heb, als ik tijdelijk niet van die funkaart gebruik van kan maken.

Zoals jullie zien, heb ik me toch meer in verdiepd.

En ik geloof dat ik toch wel een beetje duidelijk ben wat ik nu graag wil.

Eigenlijk zou ik iemand willen hebben waar ik mijn "domme" vragen toe kan mailen, en me daarmee wil helpen.

Angela XXX

ps, sorry van die e-mailadres, ik had het even nog niet door.

Geplaatst:

hoi, in antwoord op jou vraag het volgende, waarom iemand zoeken voor het beantwoorden van jou "domme vragen" terwijl het hele board hier is om een ieder te helpen naar ieders beste kunnen, kijk gewoon rustig eens rond en als je een vraag hebt stel je hem gewoon hier op de site zodat je welicht meerdere antwoorden op jou vragen kunt krijgen.

groetjes......

Geplaatst:

Hallo Happy Surfer,

Ben ik wel een beetje met je eens.......

Maar misschien zijn mijn vragen al vele malen gesteld, alleen waren de antwoorden voor mij moeilijk te vinden.

Heel veel vragen worden beantwoord met: kijk hier eens of probeer dat eens.

Dat vind ik zo afgezaagd, sorry hoor.

Een duidelijk antwoord mag toch best vaker verteld worden, ook persoonlijk?

En natuurlijk vraag ik ook hier iets als ik het niet weet, het is voor mij allemaal best nog nieuw.

XXX Angela

Geplaatst:

Citaat:
Nu had ik nog een paar vraagjes, als die funkaart niet meer werkt, wat kan ik dan nog ontvangen.....niets?

Er zijn heel veel kanalen die je zonder kaart kunt ontvangen dit zijn de zogenaamde FTA-kanalen (Free To Air).

Als je een abonnement neemt bij canal+ dan krijg je van hun een kaartje waarmee je diverse gecodeerde kanalen kan ontvangen.

[color:"red"] PS Wil je voortaan even een duidelijk onderwerp vermelden als je een nieuwe posting opstart dat houdt het forum overzichtelijk.

b.v.d. [/color]

Geplaatst:

Sorry Alan,

Voortaan zal mijn onderwerp iets duidelijker formuleren.

Of niet afdwalen van mijn onderwerp, ik vroeg tenslotte ook in eerste instantie om hulp via een e-mail......PM dus.

Angela XXX

Geplaatst:

Hallo Angela,

Als het goed is lees ik dat je een vaste opstelling hebt aangeschaft, opzich niet slecht en op Astra en Hotbird zit natuurlijk voor ieder wat wils. Om echt Fun te hebben met een FUN card zou ik zelf kiezen voor een draaibare opstelling.

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

Geplaatst:

Angela,

==============================

Een vriendin van me heeft ook een sateliet-set, ik geloof een galaxi 500 of zo, daar zit een multichoise of zoiets in.

Heb ik daar ook wat aan, zo'n kaartje?

Zo ja, als ik daar een copy van wil hebben, op welk leeg kaartje kan ik dat dan (laten) doen?

=================================

Ik neem aan dat je hiermee een kaartje van Sky Digital bedoelt, als dat zo is dan zou ik het met rust laten. Ik zou me meer concentreren op de FUN en 6in1.

Geplaatst:

Hoi Heman,

Klopt, eerst zouden ze vrijdag plaatsen, nu wordt het zaterdag.....ben benieuwd.

We hebben nog maar net onze interesse getoond in deze hobby, dus ik denk dat we wel even zoet zijn met een vaste opstelling.

We zijn namelijk A technisch, en we moeten het van de hulp hebben.....ja, we kunnen niet zonder, alhoewel....

Daarom zochten we ook iemand die ons bij kan staan via de PM, mochten we er zelf niet uitkomen.

Vandaar deze posting, om bij het onderwerp te blijven.......wat zijn die operators streng zeg, mmm....dat ligt me wel.

Angela XXX

( 1 weekje vrij....geeft weer het gevoel dat je leeft.)

Geplaatst:

O.K.

Heb je nu antwoord op je vraag? MBT Sky

Geplaatst:

Hallo,

Een klein beetje, ik denk dat deze topic kan sluiten.

Ik heb iemand die een persoonlijk uitleg geeft via PM, dus.

En van dat kaartje, van een vriendin, er is me iets anders aangeboden, dus ook opgelost.

In iedergeval bedankt iedereen!

Angela XXX

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.