Gast Koffieshop Geplaatst: 16 juli 2013 Geplaatst: 16 juli 2013 Hallo mensen!! Heb een kleine vraagje die snel moet worden opgelost de ACER betouch 210 van mijn zoon dus zijn GSM connecteert niet met de Laptop ook niet met mijn PC etc.. DRIVERS zijn geinstalleert , USB debbuging aan en heb verschillende USB kabels gebruikt als ik hem connect zie ik geen USB storage als ze tonen op het internet (mischien verkeerde category dus moderators als ik verkeerd ben) MVG en CHEERS Koffieshop !!
Sjattuh Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Als je de telefoon aansluit moet je de notificatie balk naar beneden trekken en drukken op 'USB Connect' en vervolgens drukken op 'Turn on USB Storage'. In feite hoef je dus niets te doen/installeren op je PC, je moet alleen tegen je telefoon 'zeggen' dat hij is verbonden met een PC. Je zou 'OneClickRoot' voor de Betouch E210 kunnen proberen als bovenstaande melding niet op je phone verschijnt. Heeft het ooit gewerkt? En is het een oude phone? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Koffieshop Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 bedankt voor je reactie maar , Nee het is geen oude telefoon USB storage is mijn probleem komt er niet op !! Alles al geprobeert !! Cheers
winwiz Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Het werkt niet op Laptop en ook niet op PC, dus het probleem is het kabeltje of de telefoon zelf. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
jeevanhoof Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 (aangepast) Moet je in de telfeoon nergens instellen dat die zich moet gedragen als een USB mass storage als deze wordt aangesloten aan de pc. Laat de telefoon op als je hem aan de usb poort hangt? mvg 17 juli 2013 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Koffieshop Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Ja idd dat is het rare het laadt maar connecteert niet..? heb USB storage overal gezocht vind het gewoon niet en USB debbuging staat aan?.
Sjattuh Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 (aangepast) Je snapt wat de notificatie balk is? http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2010/11/image223.png Die trek je van helemaal boven in de telefoon naar beneden. En je zou hier iets moeten zien veranderen op het moment dat je de USB kabel in de phone en pc steekt. Als dit allemaal niet werkt, zou het kunnen zijn dat je je instellingen zo overhoop hebt gegooid dat het niet lukt? Factory Reset (als dat kan?) zou misschien een mogelijkheid kunnen zijn (al die *** apps ook ). 17 juli 2013 aangepast door Sjattuh Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Koffieshop Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Ja ik weet wat notificatie balk is.. een factory reset zal i keens proberen!!
Gast Koffieshop Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Factory reset was geen succes jammer genoeg. Nog suggesties anders kijk ik nog voor een andere kabel
Sjattuh Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Laadt hij de telefoon wel op als je hem middels USB op de PC aan hebt gesloten? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Opladen is geen garantie dat de kabel ook goed is. Er zijn 2 aders voor de spanning en 2 voor de data.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 juli 2013 Moderator Geplaatst: 17 juli 2013 Hardware probleem van de telefoon? USB aansluiting overleden? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sjattuh Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Opladen is geen garantie dat de kabel ook goed is. Er zijn 2 aders voor de spanning en 2 voor de data.... Weer iets geleerd... ik ben inmiddels radeloos. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Koffieshop Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Ik ga morgen een nieuwe kabel halen en hopen dat het van het kabel is Ja moderator Slotje op dit topic zou fijn zijn Bedankt voor de reacties wat bijgeleert Cheers iedereen!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen