Gast Mimisiku Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Wil een gedownloade video op de HDD zetten. Gebruikte vroeger DreamTSman, maar die werkt niet meer. Die had een upload button. Het mooie was dat hij bestanden >1Gb zelf verdeelde. Gewoon via FTP gaat natuurlijk prima, maar dat speelt niet af.
Loui (K) Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 (aangepast) Wat voor video is het? MKV AVI kan de dm8000 zo afspelen. Dus even omzetten met FreemakeVideoConverterSetup.rar en dan kun je het zo via ftp naar de Hdd in de map movie kopiëren.Ik kies gelang de kwaliteit van de film voor MKV 1080 anders 720HD. 17 juli 2013 aangepast door Loui (K)
Gerard 76 Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 kan dat niet gewoon via het netwerk dan? ik heb op de pc een netwerklocatie aangemaakt voor de 8000 en zo kun je een bestand gewoon copy/paste in de box zetten.
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Zo doe ik het ook normaal. Alleen boven de 1Gb gaat dat niet. Dan moeten de bestanden geknipt worden. Heb ook gewoon een aantal kleine .mkv bestanden die ik gewoon via het netwerk naar de 8000 stuur.. Gaat prima...
Gerard 76 Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 Ik zet er gewoon een film van 6 gb op zonder gedoe.
jeevanhoof Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 Inderdaad, ik sleep gewoon de film naar de HDD van de dreambox. Het zou kunnen als je Xp gebruikt met een HDD die FAT geformateerd is dat die geen bestanden aan kan hoger dan 1 GB. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Mimisiku Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 De 1Gb is/was een Linux limiet en heeft niks met de PC te maken... Bij OE 2.0 is die limiet verhoogd.. Een film naar de HDD van de Dreambox slepen is uiteraard geen probleem, maar dan moet ik hem afspelen via de MediaPlayer. Via Recordings doet 'ie dat dus niet zonder te splitten. Vandaar de oorspronkelijke vraag.. Ben alo wat jaartjes Dreambox gebruiker en ken de kneepjes van die fantastische doosjes...
Gerard 76 Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 Wat gek. Hier de 8000 al eenjaar of 4 of 5 maar wat jij aangeeft nog nooit meegemaakt. Ook gewoon afspelen net als een eigen opname.
jeevanhoof Geplaatst: 18 juli 2013 Geplaatst: 18 juli 2013 Ik gebruik Pli en kan de opnames ook gewoon afspelen via de recordings. Ik heb er zelfs een apart mapje voor aangemaakt zodat ze niet tussen de eigen opnamen staan. Het zou wel kunnen dat je met Newnigma de mediaspeler moet gebruiken. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen