hansputters Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Intussen zelf gevonden, sorry voor mijn voorgaande, overbodige, vragen! Heeft iemand, onverschillig welk type Fritz-box, al enige ervaring met de Bêta?
jopiesat Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Ik heb ervaring met de 7390. Draait sinds gisteren probleemloos met deze beta. Ik merk qua snelheid geen verschil met de vorige versie. Traint in op maximaal haalbare VDSL snelheid 50/5 Mb. Deze firmware versie is de eerste release die geschikt is voor vectoring, waardoor de VDSL snelheid weer omhoog kan. http://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/kpn-rolt-vdsl-upgrade-uit-voor-hogere-snelheden
hansputters Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Ik heb de Bêta vanmiddag ook geïnstalleerd. (router achter kabelmodem) Kreeg echter de Fritznas niet aan de gang dus maar weer terug gegaan naar de ...51 Ik wacht nog even op de definitieve versie
theparasol Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Zat voor mijn mt-f fritz telefoon ook een firmware update bij in. Net vanavond erin gezet en lijkt goed te werken...
hansputters Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 (aangepast) Is het met de Bêta iemand van jullie gelukt om, binnen Windows 7, een netwerkverbinding met een aangesloten USB-stick/schijf op te zetten? Met de 5.51 was het zonder meer mogelijk: door in het startmenu op het zoekveld (programma's en bestanden zoeken...) fritz.nas* in te vullen, was Fritznas in de Explorer zichtbaar Met rechtsklik kon zo een netwerkverbinding worden gemaakt met een bijbehorend netwerkstation-letter Nu dus niet meer maar waarom niet? *edit: ook met andere criteria zoals 192.168.178.1 en/of fritz.box lukt het niet 19 november 2013 aangepast door hansputters
fransbl Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Heb de 111.05.60 erop gezet hij werkt goed adsl werkt weer en kan weer over internet surfen. mvg Frans
hansputters Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Ter info: De reden voor het niet functioneren van de netwerkverbinding naar Fritznas is het ontbreken van de Samba-server in deze Bêta. Bij de definitieve release zal deze wel zijn inbegrepen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen