Ga naar inhoud


iConcerts 23 E


Transpondertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij mij was er gisteravond beeld.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van CDS zelf is geen spoor te vinden over deze zender, hoe weet je dan in welk pakket de zender is gezet? Op het andere forum weten ze te beweren dat het de HD versie zou moeten zijn. Met mijn HD pakket zou ik hem dan open moeten hebben, maar hij zit potdicht. Ook na her activatie. als hij werkelijk in het family pakket is gezet, moet het welhaast de SD versie zijn. Kan iemand bevestigen om welke versie het hier gaat?

aangepast door René Verbiest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand bevestigen om welke versie het hier gaat?

 

Het gaat wel degelijk om de HD versie...

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rene Verbiest: "Ik heb een abo op het HD pakket, hiermee hoort deze HD zender open te zijn."

Even relativeren ! Met dat abo heb je recht om de HD zenders die CD in het betreffende pakket plaatst te zien.

 

Ik zou ook de Sky HD kanalen wel willen zien met mijn CD abo :)

 

aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk1,

 

Eerder schreef ik al, op het andere forum, dat ik het oude HD pakket nog heb. Ik heb het HD pakket al van voordat dat nieuwe systeem er kwam. Vandaar dat Eén HD, CanvasHD, KetnetOp12 (Het enige SD kanaal in het HD pakket), Brava HD en Auto und Motorsport HD gewoon open staan. Eerste vier zitten, in de nieuwe situatie, in FamilyHD en de laatste in EntertainmentHD.

 

Als ik dit HD pakket, samen met basis,  zou opzeggen en pak 'm beet over een maand weer zou nemen, ben ik er van overtuigd dat genoemde zenders dichtblijven. En dan zal vermoedelijk iConcerts daar ook wel onder vallen.

Kortom, nogmaals, bij mij hoort iConcerts gewoon open te zijn.

 

Maar aangezien CDS niet communiceert, ja achteraf wel, zullen we moeten afwachten wanneer ze eens wel gaan communiceren in deze.

 

En wat Sky betreft, als dat zou kunnen, maar helaas heeft Sky hier helemaal niets mee te maken.

aangepast door René Verbiest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 2e kaart met HD-pakket, en daarin gaat iConcert NIET open. Dat vind ik onverklaarbaar. Volgens KingofSat zit hij nu wel in het HD-pakket, toch?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de CanalDigitaal HD zenderlijst staat iMusic1 op nr. 155 Vrij te ontvangen

 

 

155 iMusic 1 tv 19,2 12.460 H 27.500 3/4 Vrij te Ontvangen

 

Nu heb ik wel beeld met de ramp decoder 7141 van CanalDigitaal maar of dit nu komt omdat de zender Free to Air is of omdat ik een kaart met TopHD in de decoder heb kan ik met dit knudde apparaatje niet zien....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...