Ga naar inhoud


iConcerts 23 E


Transpondertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

...

CD is weer goed bezig. Of je begint in een keer goed of je geeft een datum.

Omdat er mensen al een week of meer beeld hebben, zou 1 augustus dus een mooie datum geweest zijn.

 

Beste Emekli,

 

1)Vanaf begin juli wordt DAB+ getest.

Rond 1 september beginnen de commerciële zenders ook via DAB+ uit te zenden.

 

De puntjes op de i zijn nog niet gezet. De detailhandel is nog niet eens op de hoogte van 1 september en er ligt amper nog een DAB+ radio in de winkel.

Maar menigeen klaagt nu al over de ontvangstkwaliteit en zenderkeuze van de testuitzendingen! Terwijl de technische opbouw nog volop bezig is.

 

2) Ziggo, UPC en CD zitten nog in onderhandelingen over Fox Sports. Druppel voor druppel komt naar buiten of en hoe wij de competities kunnen zien die over een paar week al starten. Elke tussenstap of gerucht wordt besproken alsof het de eindstand al is.

 

Enzovoort, enzovoort.

 

Hier op het forum is menigeen al ongeduldig als er eerste geruchten over een zender de ronde doen.

Gelijk afgeven op providers, die zelf nog niet eens alles scherp in beeld hebben.    

 

Gelijk negatief. Zo gauw er ook maar even de kans is, uitvergroten en prijsschieten. 

Terwijl het dagelijks nieuws vol zit met onzekerheden en geruchten over dingen die al dan niet komen gaan. CD is beslist geen uitzondering. Is van alle tijden.

 

Je kunt je kaart het best opzeggen als je je constant aan CD ergert.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Emekli,

 

1)Vanaf begin juli wordt DAB+ getest.

Rond 1 september beginnen de commerciële zenders ook via DAB+ uit te zenden.

 

De puntjes op de i zijn nog niet gezet. De detailhandel is nog niet eens op de hoogte van 1 september en er ligt amper nog een DAB+ radio in de winkel.

Maar menigeen klaagt nu al over de ontvangstkwaliteit en zenderkeuze van de testuitzendingen! Terwijl de technische opbouw nog volop bezig is.

 

2) Ziggo, UPC en CD zitten nog in onderhandelingen over Fox Sports. Druppel voor druppel komt naar buiten of en hoe wij de competities kunnen zien die over een paar week al starten. Elke tussenstap of gerucht wordt besproken alsof het de eindstand al is.

 

Enzovoort, enzovoort.

 

Hier op het forum is menigeen al ongeduldig als er eerste geruchten over een zender de ronde doen.

Gelijk afgeven op providers, die zelf nog niet eens alles scherp in beeld hebben.    

 

Gelijk negatief. Zo gauw er ook maar even de kans is, uitvergroten en prijsschieten. 

Terwijl het dagelijks nieuws vol zit met onzekerheden en geruchten over dingen die al dan niet komen gaan. CD is beslist geen uitzondering. Is van alle tijden.

 

Je kunt je kaart het best opzeggen als je je constant aan CD ergert.

 

 

 

Wat heeft dit allemaal te maken met CD, sinds wanneer zenden zij uit in DAB+, dat gaat over terestrische radio

Verder, ook  Ziggo en UPC hebben niks! met CD te maken.

 

"Je kunt je kaart het best opzeggen als je je constant aan CD ergert.",

 

geldt dat ook voor Sprietje en Baux en waarom mag je niet kritisch zijn over een firma waar je voor hun diensten betaalt?.

 

 

Verder ben ik redelijk mild, omdat ik persoonlijk nog geen problemen heb

gehad en heb ze zelfs al eens een veer in hun r**t gestoken.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

prijsschieten omdat het sukkelige amateurs zijn die er een zooitje van maken.

laat ze dit allemaal lezen en het tot zich door laten dringen.

JIJ bent juist weer onterecht positief.

Lees de fora van KPN of Ziggo, en je vindt dezelfde klaagliederen.

We weten nu wel dat je vindt dat CD per definitie niet deugt. Daar hoef je niet akkefietje voor aan te grijpen om dat aan te tonen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dit allemaal te maken met CD, sinds wanneer zenden zij uit in DAB+, dat gaat over terestrische radio

Verder, ook  Ziggo en UPC hebben niks! met CD te maken.

 

.

Ik geef hier voorbeelden van vergelijkbare situaties waar ook voorbarig wordt geklaagd. Over vergelijkbare zaken.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er bij CanalDigitaal zelf ook flink wat onduidelijkheid is.

Jarco Kriek , de schrijver van de stukje in TotaalTV is een medewerker van CanalDigitaal, CanalDigitaal Satelliet ook.

CanalDigitaal Satelliet heeft de mededeling gedaan om 12.31 uur en deze aangepast om 14.10 uur, ruim anderhalf uur later dus.

 

Volgens mij hebben ze intern flink wat recht moeten zetten.

Als er dan toch wat recht moet worden gezet.

 

Jarco Kriek is journalist van TotaalTV en geen medewerker van CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de fora van KPN of Ziggo, en je vindt dezelfde klaagliederen.

We weten nu wel dat je vindt dat CD per definitie niet deugt. Daar hoef je niet akkefietje voor aan te grijpen om dat aan te tonen. 

en dat is ook precies de reden dat ik niet overstap naar KPN of ZIGGO,omdat het overal hetzelfde liedje is!

daar hebben ze het zelf naar gemaakt dat CD per definitie niet deugen,daar hebben ze het zelf naar gemaakt,net als al die andere providers.

en

ja dat begrijp ik dat je dat nu wel weet dat ik dat vind en ik zal

BLIJVEN klagen tot dat er wat veranderd!dat is de enige manier voor

verandering!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat is ook precies de reden dat ik niet overstap naar KPN of ZIGGO,omdat het overal hetzelfde liedje is!

daar hebben ze het zelf naar gemaakt dat CD per definitie niet deugen,daar hebben ze het zelf naar gemaakt,net als al die andere providers.

en

ja dat begrijp ik dat je dat nu wel weet dat ik dat vind en ik zal

BLIJVEN klagen tot dat er wat veranderd!dat is de enige manier voor

verandering!

Je bevestigt hiermee dat je inderdaad een beroepsklager bent. 

En je vind je kritiek ook nog zo redelijk dat je denkt dat er door CD, Ziggo en KPN ook speciaal naar jou geluisterd wordt?

 

Even een vergelijking:

De huidige resolutie van iConcert - een nieuwbakken zender - is 1440x1080.

De Duitse HD is 1280ix720p

De Duitse SD is 720 x 576

 

Nog zo'n gekke start niet voor een nieuwe  zender die nu al door velen wordt gewaardeerd, lijkt me. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,ik ben geen beroepsklager,ik klaag voor de lol hoor.

nee,er word door niemand van CD geluisterd naar iemand,want om te beginnen zijn het allemaal geldwolven.

 

"De huidige resolutie van iConcert - een nieuwbakken zender - is 1440x1080."

-het ziet er alleen niet uit omdat de bitrate van 1500 tot 3000 te laag is!

 

dus kom maar op met die HD versie van iconcerts binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,ik ben geen beroepsklager,ik klaag voor de lol hoor.

 

 

dus kom maar op met die HD versie van iconcerts binnenkort!

Voorlopig blijf ik gewoon lekker kijken en luisteren naar een zender die concerten uitzendt die ik kan waarderen. Vooral met dit mooie vakantieweer.

De resolutie is een luxe-probleem. Daar zal op termijn ongetwijfeld aan gewerkt worden. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...