Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kanalenlijst Hans van 18 juli 2013

Nieuw sinds 5 juli, per satelliet, chronologisch in tijd:

Astra 19 oost:

• Sky Sport HD 3 t/m 6 (Sky Germany), code;
  • Discovery, Veronica/DisneyXD sd en RTL Radio en RTL1440 verschenen op 11023V. Op 1
    augustus zullen daar ook Radio 1 t/m 6 komen;
  • Dhd24plus (Duits), test, fta.

Astra 23 oost:

• Ketop12 verdween 5 juli, nu enkel via Astra 19 oost;
  • iConcerts begon (muziek, CD/TVV), code.

Astra 28 oost:

• Drama (Sky UK), code;
  • Sky Arts 2 HD op nieuwe frequentie, code.

Hotbird 13 oost:

• TVK (Myanmar?), fta;
  • STARTV (Somalië), fta;
  • Safo (Russisch), fta.

Verder: bij kabelproviders Delta (radio en tv) toegevoegd (met dank aan Fred) en vele streams weer bijgewerkt (dank aan alle ‘leveranciers’).

e2_hanssettings_19e_23e.zip

e2_hanssettings_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e_AND_rotating.zip

• Like 1

Geplaatst:

Hans bedankt maar er zijn weer 40 streams veranderd van webcam.nl sinds afgelopen weekend alles is nu streaming3 geworden was streaming2 :angry:

had maar doorgegeven zodra je dit wist... ik kan niet alle streams nalopen. Svp via ons e-mailadres dat in de kanalenlijst staat voor reacties (en wat hier niet genoemd mag worden).

Geplaatst:

Hans bedankt maar er zijn weer 40 streams veranderd van webcam.nl sinds afgelopen weekend alles is nu streaming3 geworden was streaming2 :angry:

Vreemd bij mij doen deze het wel.

Heb je wel de laatste kanalenlijst van Hans datum 18 juli 2013?

In deze lijst van Hans hebben deze (40), voor zover ik kan zien hebben ze allemaal "...streaming3.webcam.nl....", dus krijg ik niet helder wat het probleem is.

Geplaatst:

Hallo Hans,even iets belangrijks: wanneer ik BTsports HD1 en 2 wil kijken,staat er:afstemmem mislukt.

deze 2 zenders doen het WEL wanneer ik die zenderlijst van die andere persoon inlaadt.

dus er staat iets fout in je lijst.

WAT moet ik doen?? (SD versie BTsport werkt wel)

Geplaatst:

Als altijd, heel erg bedankt voor je mooie werk!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

Hallo Hans,even iets belangrijks: wanneer ik BTsports HD1 en 2 wil kijken,staat er:afstemmem mislukt.

deze 2 zenders doen het WEL wanneer ik die zenderlijst van die andere persoon inlaadt.

dus er staat iets fout in je lijst.

WAT moet ik doen?? (SD versie BTsport werkt wel)

Deze zenders staan thans twee keer (2 x BT HD1, 2 x BT HD2) werkend in de lijst, zie o.a. boeket sport. 11585 als frequentie, verschillende sid.

Geplaatst:

ja maar Hans,die doen het dus allemaal NIET.

er staat 0% ontvangst en "afstemmen mislukt" en "geen data op transponder"

wat kan ik doen??

Geplaatst:

Welke kanalenlijst heb je? Rotating of een andere? Toch wel die van 18 juli? Niet van Henksat maar Hans. Welk boeket zit je te kijken?

Geplaatst:

de lijst van jou van 18 juli van 13,19,23,28,niet rotating.

en ik kijk in het sportboeket.

daar staat 2xbtsport HD 1 en 2x Btsport HD 2 en die doen het allebij niet,ook niet in de andere boeketten.

btsport sd doet het wel gewoon.

Geplaatst:

modulatie staat fout, staat nu op 8PSK en moet QPSK zijn, kun je dat zelf aanpassen?

zal het in de nieuwe lijst meedenken, dank voor je tip en aanhouden!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...