vaidyaluap Geplaatst: 19 juli 2013 Geplaatst: 19 juli 2013 raad omtrend de Astra's 1-2 en 3 in Italie. Ik denk dat ik voor de Gibertini 125 L ga. Ik heb 2 kabels laten trekken en nu komt de vraag over welke receiver... Ik heb de laatste dagen een beetje gelezen over de VU+ Solo2 en de nieuwe Duo2. Het is allemaal best aardig aan de prijs.. Mijn vraag nu is: Als ik nu een goedkopere receiver met 1 tuner en pvr harddisk neem, en daar 1 kabel op aan sluit en de andere kabel op de tuner in m'n Pana tv. Is het dan mogelijk om 1 programma te kijken en een andere programma op te nemen? En mocht ik toch voor een Linux receiver gaan, is deze dan compatible met mijn Imac? Grazie Paul
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juli 2013 Moderator Geplaatst: 19 juli 2013 Een vraag stellen over welke ontvanger je wilt kopen in een forumdeel getiteld schotelpark zal niet veel antwoorden opleveren. Stel je vraag over Vu ontvangers eens in het Sat4all Vu forumdeel. En als je 2 kabels laat trekken kan je daar 2 ontvangers op aansluiten waarmee je onafhankelijk van elkaar kan kijken of opnemen. Je hebt dan natuurlijk wel 2 Canaldigitaal kaartjes nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen