sattv4iedereen Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 hi, met bezig te zijn met mijn fritz box,zag ik dat je ook ip telefoons kan gebruiken.je kan zelfs ip telefoons naar buiten doen gaan,maar helaas dat werkt niet.kan niet connecteren.moet ik iets anders bijvullen bij de ip telefoon of de fritz box? ik zou graag op verplaatsing mijn ip telefoon willen gebruiken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sverige Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 ??? ik begrijp er helemaal niets van... je kan zelfs ip telefoons naar buiten doen gaan ik zou graag op verplaatsing mijn ip telefoon willen gebruiken Ik heb veel ervaring met IP telefoons van Siemens/Gigaset. Ik weet niet welke IP telefoon jij bedoelt. Een Ip telefoon (gigaset) kan je op iedere router aansluiten, dus dat zal ook wel op een fritzbox gaan... je moet gewoon een vrije LAN poort hebben, en de "zender" daar inpluggen. Dan moet je uiteraard je providers erin programmeren... dat gaat het makkelijkste via de webconfigurator (ip adres van de telefoon in je browser invullen). Maar wat je exact bedoelt met de 2 bovenstaande uitspraken kom ik niet uit... uitbellen kan je, maar ik denk niet dat je dit bedoelt... en 'op verplaatsing'.... je kan wel in de tuin staan met je handset, zolang je het signaal van je basisstation niet verliest. ik heb hier een C470IP. Werkt perfect! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
sattv4iedereen Geplaatst: 21 juli 2013 Auteur Geplaatst: 21 juli 2013 ik heb zogezegd een eigen sip server op mijn fritz.het is al gelukt,om via mijn pc te verbinden via internet te gaan naar mijn fritz box,zodat ik gelijk overal met mijn pc kan bellen via de vaste lijn thuis. hopelijk is het duidelijker. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sverige Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Aha... dat is heel wat anders... en daar weet ik vrijwel niets over. Ik had je niet helemaal goed begrepen. succes! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
boomer22 Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 ik heb zogezegd een eigen sip server op mijn fritz.het is al gelukt,om via mijn pc te verbinden via internet te gaan naar mijn fritz box,zodat ik gelijk overal met mijn pc kan bellen via de vaste lijn thuis. hopelijk is het duidelijker. Hoe log je dan in heb geprobeerd mij lukt niet kun je een voorbeeld geven?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen