Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na veel wikken en wegen hebben we besloten om binnenkort onze vu+ solo met pensioen te sturen wat we er mee willen is dit beesie niet opgewassen.

Heb veel gezocht op internet naar revieuws van de solo2 alleen deze gaan alleen maar over wanneer ze uit de doos komen, ik ben meer op zoek naar ervaringen van mensen als de ontvanger wat ouder alles zo uit de doos werkt altijd eigenlijk wel goed alleen de problemen komen vaak later.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Hier al enkele maanden aan het draaien op Blackhole image. Solo 2 is retesnel en draait hier uitzonderlijk stabiel (alez dit in vergelijking met mijn vu+ duo :) ).

EPG kan je alle rytec sources aanvinken in crossepg en de solo 2 gaat daar moeiteloos mee om.

Mediaplayer is ook zeer goed. Speel niet zoveel verschillende formaten af maar MKV, AVI, FLV, MP4 speelt die moeiteloos af.

Eigenlijk kan ik op dit moment nog niks slechts zeggen over deze ontvanger.

Alsook de afmetingen tov duo zijn voor mij ook een pluspunt. Meer plaats in kast waardoor minder warmte enz.

Op dit moment kun je eigenlijk geen miskoop doen met de solo2

Greetings

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb 'm nog maar 2 maanden, maar hij bevalt goed met het OpenPli image. Geen klachten. Speelt alles af wat ik via de netwerk mount aanbied, neemt moeiteloos op en is bloed snel.

Je kan ook deze thread even doornemen.

aangepast door T_I

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties die thread van T_I had ik al gelezen maar gaat alleen over wanneer hij uit de doos komt.

Weet iemand ook hoeveel ruimte er is voor de hd normaal past er een 2,5 inch in maar zou er ook een 3,5 inch inpassen met wat knutsel werk ?

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Een blikschaar doet wonderen, dus je zou het pas kunnen maken.

Beter is een 1TB schijfje van een tientje of 8 er in te zetten, maar dat ios heel persoonlijk.

Je zal geen spijt krijgen van de Solo2, het is een lekker snel apparaatje

Geplaatst:

Ja jongens... hee?

of je neemt een e-sata en een blikschaar voor de sata kabel

of je neemt een 2,5inch hdd

wil je een 3,5 inch in de receiver inbouwen moet je echt geen solo2 kopen.

de modifikaties met een 3,5 inch is al gedocumenteerd bij vuplus-support, maar het is geen optimale oplossing

enkel een mening hoor!

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Blikschaar doe ik maar niet zodra ik hem heb zal ik eens zien wat er te doen is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...