Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb er tmaar heel weinig verstand van maar ik heb een probleem, mijn vu+ start geen applicaties meer op, ik krijg de mededeling invalid mode parameter.

Verder  krijg ik bij updaten status van de beta image  kan niet worden bepaald omdat open pli om ontbrekende reden niet te bereiken is??

Ik kan wel handmatig updaten en dat heb ik ook gedaan.

Vu+ Duo

openpli.3.0

laatste update 20-07-2013

Hans13-19-23-28

cccam2.30

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes

Jack

Geplaatst:

Heb je gecheckt of je internetverbinding ok is?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Is het een probleem om opnieuw te flashen?

Als niemand anders in dit forum het probleem meldt, is er mogelijk softwarematig bij jou een bug ingeslopen. Met een schone flash los je sneller op dan een uitgebreide zoektocht.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Is het een probleem om opnieuw te flashen?

Als niemand anders in dit forum het probleem meldt, is er mogelijk softwarematig bij jou een bug ingeslopen. Met een schone flash los je sneller op dan een uitgebreide zoektocht.

Dan zal ik  eens zoeken in dit forum of hier een goed handleiding voor bestaat ...voor alles komt een eerste keer..

Dank je wel voor de moeite!!

Gr

Jack

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dit gedaan en idd de aplicaties werken weer helemaal super...

Alleen werken mijn nederlandse hd en sd zenders niet meer.

Alle buitenlandse doen het perfect, de nederlandse geeft hij wel de programma's en wat er nu op is alleen het beeld en geluid is weg.../

belgie polen duitsland werkt wel..

Hoop dat  iemand me hier nog mee kan helpen???

Geplaatst:

Ik heb dit gedaan en idd de aplicaties werken weer helemaal super...

Alleen werken mijn nederlandse hd en sd zenders niet meer.

Alle buitenlandse doen het perfect, de nederlandse geeft hij wel de programma's en wat er nu op is alleen het beeld en geluid is weg.../

belgie polen duitsland werkt wel..

Hoop dat  iemand me hier nog mee kan helpen???

Dan moet je de ccam nog downloaden onder "applicaties" en daarna onder de groene knop van je AB onder "softcams".

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...