Ga naar inhoud

help!!! leek en probleem met Dreambox dm 7000 s

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien is het probleem eenvoudig op te lossen. Je zegt namelijk, dat je alles gewist hebt. Bedoel je daarmee dat je alle opgenomen bestanden gewist hebt? Dan kan het zijn dat die nog in de prullenmand (trash) staan. Gooi de bestanden die daarin staan eens weg.

Geplaatst:

Ik kan trash nergens vinden, ben overal doorheen gegaan maar zie het nergens staan. Helpt het als ik wat fotootjes toevoeg van de gegevens vd harddisk etc?

Geplaatst:

Hmmm alles terug gezet nr Fabrieksinstellingen maar moeten helaas toch alles weer opnieuw instellen, zoals tv system, satelliet positie en wat al niet meer... geeeen idee wat we hadden en of hebben.

Geplaatst:

Ik denk dat je er iemand erbij moet halen, of iemand via teamviewer op afstand laten doen. het laatste zal niet echt gemakkelijk gaan omdat in sommige gevallen geen toegang hebt tot je dreambox om wat in te stellen.

Geplaatst:

Resultaat; ingesteld wat ons bekenr voor kwam, maar nu dus geen nlse tv meer en het geheugen staat ook nog steeds helemaal vol...

de opnames staan er trouwens ook gwn nog in.

ook zijn we nu de juiste camd script kwijt.... helppppppp?!?!!?@

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk dat de enige raad waar je wat aan hebt is om de Dreambox om te ruilen voor een plug en play ontvanger.

2e mogelijkheid is om je ontvanger naar Nederland te sturen en die daar weer in orde te laten maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als je hem terug zet naar fabrieksinstellingen dan ben je alles (zenderlijst, emu)  kwijt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik weet niet precies hoe het op een dm 7000s werkt maar op mijn dreamboxen 800 en 800se kun je de opgenomen bestanden als volgt verwijderen: selecteer ze met de afstandsbediening, menu knop, bestanden verwijderen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...