Jeannette Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 Ik heb wifi via horizon, op de begane grond werkt hij goed en ook op de 1st verdieping. Maar op zo,der is het signaal te zwak. Hoe kan ik dit signaal versterken? Heeft iemand hier een oplossing voor?
Moderator ceesv Geplaatst: 21 juli 2013 Moderator Geplaatst: 21 juli 2013 Hallo Jeanette googel eens op wifi range extenders. Daar vind je meerdere oplossingen hoe je het bereik van je wifi kunt vergroten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jeannette Geplaatst: 21 juli 2013 Auteur Geplaatst: 21 juli 2013 Ik heb een wifi extender aangeschaft, maar die doet het alleen met draad. Als ik deze aangesloten heb, dan doet de UPC wifi het beneden niet meer.
Alfret Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 lan verbinding via het stopcontact. werkt hier perfect. zoek via Google Xtrend 9500 42 28 23 19 13 oost Samsung 40inch 6030 3D tv
muppet Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Wifi extenders is rotzooi is altijd wat mee gewoon draadje omhoog of via het stopcontact mag ook en dan een accesspoint er op aansluiten vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
muppet Geplaatst: 24 juli 2013 Geplaatst: 24 juli 2013 Dat kan ook maar tegenwoordig met die betonvloeren en het gebruikelijke beton ijzer word het signaal steeds zwakker Het is en blijft uitproberen vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Jürgen Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Daar sluit ik me volledig bij aan. Ik heb nu al bij meerdere goede vrienden en familie in een vergelijkbare situatie de ASUS RT-N66U geplaatst en dit zowel achter een KPN en UPC router. Hierna werd het signaal op alle verdiepingen en op zolder dwars door alle betonwanden / -vloeren perfect ontvangen. Wat ik zeker niet zou willen adviseren is om de zogenaamde Homeplug's via het 220V elektriciteitsnet te gebruiken. Het gaat vaak goed maar net zo vaak niet. Ik geeft toe dat die ook steeds beter functioneren maar wil je een goed set kopen ben je meer kwijt dan dat je voor deze router betaald. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen