Ga naar inhoud


Bericht Cutlist Editor/Execute permanent maken.


Ubik

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een update gedaan van OpenPli en ook alle applicaties, waaronder Cutlist Editor.

Probleem is nu dat op het einde van het hermaken van de nieuwe video, ik een kortstondig bericht krijg (5-10 seconden) dat dit gelukt is en dan verdwijnt dit bericht.

Vroeger was dit een bericht dat bleef staan tot ik zelf op "OK" drukte.


Aangezien nu dit bericht snel verdwijnt, heb ik het dikwijls niet gezien wanneer een"cut" klaar is en verlies ik tijd te wachten op iets wat al gedaan is (want niet gezien).


Kan ik deze parameter ergens instellen in een settings-file, o.d., zodat dit terug permanent wordt, of de tijd 100 seconden wordt?



Groetjes
 

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze vraag heeft naar mijn mening totaal niets met de VU+ en ook niet met de SOLO2 te maken.

Je kunt deze vraag beter op het OpenPli forum stellen want deze vraag is specifiek OpenPLI en daar krijg je naar mijn mening ook sneller antwoord.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag is Enigma 2 gerelateerd en is ook van toepassing op de VU ontvangers,

het is niet iets wat alleen bij PLi zo is...

 

Maar je kan het veranderen ga met DCC naar usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/Moviecut

 

open ui.py en verander op regel 289 de timeout waarde van 10 in 100

 

self.dialog = self.session.openWithCallback(self.endc, MessageBox, mess, MessageBox.TYPE_INFO, timeout=10)

self.dialog = self.session.openWithCallback(self.endc, MessageBox, mess, MessageBox.TYPE_INFO, timeout=100)

 

Sla op en herstart engima...

aangepast door DeBeek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...