1pm Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 ik heb een toshiba laptop satelite nu is een toets losgegeaan maar ik krijg die niet meer vast die blijft los zitten , ik voeg wat foto's toe . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Big fellow Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Mijn ervaring is dat je toetsen meestal gewoon kan terugduwen.. Een beetje harder drukken dan dat je normaal gesproken het toetsenbord gebruikt, en dan hoor je (en voel je meestal) een klikje.. Ik kan niets opmaken uit de foto's aangezien ze onscherp zijn... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Varkentjes Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Ik kan moeilijk zien of er iets is afgebroken, maar normaal gesproken moet je deze toetsjes er vrij makkelijk weer in terug kunnen monteren. In mijn herinnering moest je eerst die witte scharnierstukjes in het keyboard klikken en daarna het toetsje eroverheen plaatsen.
musz Geplaatst: 22 juli 2013 Geplaatst: 22 juli 2013 Probeer eens het toetsje uit te klappen als een tafeltje en dan op het toetenbord klikken.
1pm Geplaatst: 22 juli 2013 Auteur Geplaatst: 22 juli 2013 Ik zal morgen eens een betere foto maken en klopt dat witte kan je in het toetsenbord zetten maar hoe dan ik krijg dat ding niet vast en er is niks afgebroken 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 23 juli 2013 Geplaatst: 23 juli 2013 Misschien heb je hier iets aan? en anders nog meer filmpjes aangezien het type laptop niet bekend is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen