Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in mijn VU+ Ultimo een ander image dan Pli gezet. Nu hen ik Pli er terug ingezet, zenders laten zoeken op sat en kabel. Nu had mijn vorige Pli image logos voor de kanaalnaam staan in de vorm van een satschotel bij een sat zender en een coaxkabel bij een kabel zender. Nu ik Pli er terug heb ingezet zijn deze logo`s verdwenen. Bij instellingen kan ik er niks over vinden. Wie kan mij vertellen hoe ik deze logo`s terug krijg.

mijn dank is groot.

Gerrit Vogels  

Geplaatst:

Menu-instellingen-systeem-gebruikersinterface-regel7

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Waarom maak je niet eerst een backup van pli voor je een andere image installed dan is het een fluitje van een cent mocht je terug gebruik willen maken van pli

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Hoe maak ik dan best een backup van pli . Neem dan aan dat deze ergens op de pc of in DCC wordt bewaard?

grts

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Hoe maak ik dan best een backup van pli . Neem dan aan dat deze ergens op de pc of in DCC wordt bewaard?

grts

installeer de plugin autobackup op je box dan kan je kiezen voor een backup op je box zelf of voor een backup op een usb stick,mocht je dan ooit een probleem hebben dan stop je die usb stick in je box en dan zet hij die image die je hebt opgeslagen op die usb stick weer terug op je box aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Als je echt een 1:1 nfi full image backup wil maken kan je de< backupsuite van Pedro_newbie> gebruiken.

deze werkt op dezelfde manier als flashen, usb inprikken en klaar.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Geplaatst:

Wat is het verschil met autobackup,wat doet autobackup niet wat backupsuite wel doet ?

Geplaatst:

ff een toelichting; autobackup neemt geen full image backup maar herinstalleerd je plugins uit de feed.

dit is natuurlijk als je plugins uit de feed had geinstalleerd.

Als je plugins van derden had werkt dit voor deze plugins niet.

instellingen worden wel meegenomen.

de backupsuite neemt een volledige 1:1 backup, dat wil zeggen, plugins, instellingen.... de hele reutemeteut.

grtz Philip

Geplaatst:

Oké bedankt dat is dan weer duidelijk ,de enige plugin die niet uit de feed komt bij mij is On demand die zou dan dus niet meer installed worden maar die ik file staat nog op usb dus laat ik het maar bij autobackup houden,bedankt voor je uitleg

Geplaatst:

Die plugin kan er ook af on demand die werkt dus niet meer

Geplaatst:

Staat deze suite in de feeds.?

Ik vond overigens backupsuite versie 11.9 op diverse boards maar dan moet ik weer eens registreren om te downloaden.

Indien deze niet in de feeds staat kan dan iemand misschien deze hier uploaden?

Alvast dank.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Die staat in de feed

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

post-66958-0-43080200-1374668898_thumb.jpg ;)

grtz philip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen