Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik krijg al een tijdje deze melding

2013/07/24 19:27:19  8E6DC40 c client(B6FFFB70) duplicate user 'test' from ip (prev ip) set to fake (uniq=3)
2013/07/24 19:27:19  8E6DC40 c encrypted cccam-client ip granted (test, au=off)
2013/07/24 19:27:19  8EA02B0 c test (0100&00006A/0000/17CA/64:00000000000000000000000000000000): fake (0 ms) (0/0/0/0) - SBS 6 HD
2013/07/24 19:27:19  8EA02B0 c test disconnected from ip

maar zover ik weet heb ik er geen dubbele user instaan iemand met hetzelfde probleem

hij hapert ook als deze melding verschijnt 

Geplaatst:

oke maar ik heb een glasvezel lijn net een maand nu daarvoor had ik adsl en ook zelfde probleem dus dat lijkt me toch wel sterk ofniet??

Geplaatst:

Ben ik de enige die met opmerkingen als 'ADSL' & 'Glasvezel' dat we hier te maken hebben met een CardShare buiten huis?

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst: (aangepast)

nee vandaar dat ik het ook raar vind dat het aan me internet ligt gaat hier om 4 ontvangers in me eigen huis

Is geen brakke connectie zoals eerder hierboven aangehaald.

Wedden dat het om camd35 connecties gaat, is eerder een makke (klein probleem) van de Oscam-binary zelf betreffende het camd35 protocol.

Zet je connectie maar eens tijdelijk om naar CCcam, zie je geen dubbele connectie bij je 4 ontvangers thuis, dus van een "slecht" internet is geen sprake.

aangepast door Toppers
Geplaatst:

Welke Oscam versie gebruik je?

Zou kunnen helpen om een upgrade te doen naar de laatste versie in de software stream.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst: (aangepast)

From what I made out with a few tests. 

Connect to oscam from own box (handy if you have more than one ISP) oscam now shows you connected, turn off box and wait a few minutes, check oscam and you see your still showing as connected.

Turn box back on, oscam thinks your already connected, so once the connection is made again, it now thinks your connecting twice, amazingly it also does this with a local connection.

Seems oscam takes about 10 mins to realise that once you disconnect it then shows you as offline, turning off and on a box in a matter of minutes, oscam seems to think double logins are occurring.

De bovenstaande tekst heb ik ergens gevonden bij ongeveer hetzelfde probleem.

EDIT: Uit de oscam wiki onder oscam.user, de waarde uniq evt aanpassen?

EDIT 2 .. zie ook net dat Toppers hier ook al een opmerking over heeft.

post-45009-0-36054500-1374740580_thumb.png

aangepast door donpedro

Geplaatst:

Oke maar eaarom moet ik dat dan bij alle users doen fan wand ik heb er maar met 1 een probleem en dat is beneden en wat betekent uniq 1 dan???

Geplaatst:

Is de box van beneden direct aangesloten met een kabel op je netwerk, of is dat een wireless verbinding?

Geplaatst:

Ja de box beneden is een xp1000 en zit met utp gelijk op het modem boven heb ik drie andere die draadloos verbonden zijn maar het gekke is dat die het goed doen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...