Flinstonesat Geplaatst: 24 juli 2013 Geplaatst: 24 juli 2013 Bij de aankoop van de satelietontvanger MAXDIGITAL XP1000 was een verkorte engelstallige gebruiksaanwijzing( handleiding ) aanwezig. waar kan ik een uitgebreide gebruiksaanwijzing bekomen. de verkorte handleiding gaat maar oppervlakkig om met de verschillende menus. Of dien ik me verder te verdiepen in het gebruikte besturingsysteem OpenPLi of enigma 2 ja ik ben maar een leek ik versta het verband niet goed tussen al deze verschillende begrippen. Bij voorbaat dank voor de hulp. Mvg Flinstonesat
muppet Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 De gebruiksaanwijzing van je ontvanger heeft niks met openpli te maken. Op de site van openpli kun je veel vinden over de software, op het sat4all forum ook maar vragen mag altijd. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
bill Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 nederlandse gebruiksaanwijzing Maxdigital XP1000
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Er is geen officiele Nederlandstalige handleiding! Is ook eigenlijk niet nodig. Buiten dat je alleen moet weten hoe je de box moet flashen bepaalt de gebruikte image hoe je er in het dagelijks gebruik mee werkt. In geval van OpenPli, OpenATV en OpenVIX druk je gewoon op de 'HELP' toets van de AB. De standaard functies worden per toets keurig aangegeven...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen