Loui (K) Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Ik merk dat mijn Mgcamd zodra ik deze start na 3 seconden weer stopt. enig idee wat dit kan zijn?Bij een kennis van mij werkt deze dus wel.
alias haha Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Heb hem hier al een paar jaar in gebruik, stopt wat dat betreft nooit 1 You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Loui (K) Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Geplaatst: 25 juli 2013 (aangepast) nee bij mij ook niet maar sinds vanmorgen is het mis. ik ga morgen de box eens opnieuw flashen kijken wat er dan gebeurd. 25 juli 2013 aangepast door Loui (K)
alias haha Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 stopt mgcamd of stopt er wat anders? al op een andere manier op je server ingelogd? You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Loui (K) Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Geplaatst: 25 juli 2013 ik denk dat het aan de box zelf ligt, een kennis van mij heeft ook ingelogd met mijn gegevens en die heeft er geen last van. Dus morgen even alles vernieuwen.
Loui (K) Geplaatst: 26 juli 2013 Auteur Geplaatst: 26 juli 2013 Probleem aangepast en opgelost, lag aan mijn Ip adres dat veranderd was ik kon niet meer inloggen.
alias haha Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Die kennis had zijn ontvanger even bij je in huis aangesloten? You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Loui (K) Geplaatst: 27 juli 2013 Auteur Geplaatst: 27 juli 2013 Opgelost laten we het daar maar bij houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen