rtv Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Hoe kan ik radio luisteren en tegelijk op een andere zender tv. kijken? Reciever type: Philips DSR 8121. Ik heb eeb dubbele aansluiting.
Sverige Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Volgens mij kan dat met geen enkele ontvanger. De 2e tuner wordt gebruikt bij het opnemen... en wordt dus "intern" gebruikt. Je kan maar 1 tuner aanspreken om ofwel tv te kijken of om ofwel radio te luisteren. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
jopiesat Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 @sverige: met een Enigma ontvanger met twee tuners kun je tv kijken en de tweede tuner gebruiken om te streamen naar een PC met VLC media player kijken/luisteren. Dus de tweede tuner is niet exclusief om op te nemen. De philips kan dit niet, heeft geen netwerkaansluiting. Spelen met picture in picture misschien?
Sverige Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Van streamen weet ik niet hoe dat op zo een box werkt ... Maar bij een "gewone" receiver is de 2e tuner in principe nooit zelfstandig onafhankelijk te bekijken. Bij PIP hoor je alleen het geluid van het "grote" beeld, het kleine links of rechts boven of onder is altijd zonder geluid... en dat lijkt wel logisch, want anders zou je dus ook de geluidsuitgang moeten kunnen kiezen... om het geluid naar de audio uitgang te laten gaan van de radio terwijl je tv kijkt, en dat geluid via de tv wil horen. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen