metoo Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Deze dan: http://www.sat4all.com/forums/topic/326730-editie-15-xtrend-et9500-enigma2-twin-tuner/ ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Loui (K) Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 (aangepast) qua hardware bedoelde ik DM 800HD-SE zonder meer ook goed. maar als twintuner kom je al bij de DM7020HD top model van Dream. 31 juli 2013 aangepast door Loui (K)
wortellica Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 Een x-trend Ook goed te verkrijgen bij diverse satshops
metoo Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 (aangepast) Ja, om wat beters te krijgen moet je soms iets meer moeite doen In het begin moest je voor een DMM ook wat meer moeite doen, was ook niet op iedere straat hoek te koop, en dat was ook geen reden om maar weer opnieuw een Strong8000 of iets dergelijks te kopen 1 augustus 2013 aangepast door metoo ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
wortellica Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik blijf het vreemd vinden dat diverse satshop,s , xtrend verwijdert hebben uit het assortiment? En dan moet je nog uitkijken dat je wel het benelux model hebt.
metoo Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Ik heb vanaf 2003? Dmm gehad en ook 3,5 jaar VU+ gehad, en nu een maand of 8 ET's, nu ga ik nog steeds voor ET of die wat moeilijker te krijgen is of niet, Benelux versie ja of nee boeit me verder niet, is gewoon een fijne snelle box, geeft mij net zoveel plezier als ik altijd van de DMM's heb gehad. De 9500 is een Benelux versie, de 6000's niet, 1 of 2x de Benelux HBBTV van Ned 1, 2, 3 gebruikt verder nooit, gebruik op alle 3 boxen gewoon de plugin Openuitzending gemist De VU vond ik tov de DMM's en de ET's in het gebruik zeer matig, overhypt ding, 3,5 jaar was genoeg. Hier zit 400 meter verderop een Satshop ook CD Dealer, de DMM's heb ik een 80 km verderop moeten halen de VU ook, dus dat maakt me voor de ET's ook niet uit, al moet ik ze uit Duitsland laten komen. Voor bv modelbouw hobby haal ik ook veel uit HongKong, het maakt me nooit uit waar wat wegkomt, als ik voor mijn geld maar krijg wat ik hebben wil, dat vind ik veel belangrijker dan dat ik krijg wat iemand mij verkopen wil. 2 augustus 2013 aangepast door metoo ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 het ging toch over een stabile setup / maw / image. en niet de propaganda van de ET receivers of het consequent afkraken van de VU+ valt het je niet op dan? neem newnigma2 op de dm800hd-se ciao Moments In Love Art Of Noise
satdr Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Klopt helemaal, mijn fout 2 augustus 2013 aangepast door satdr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
adrie66 Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2013 Heb nu een andere dm800 aangeschaft en deze draait als een zonnetje, nog niet een crash of probleem. Het is precies dezelfde, mobo revisie, zelfde tuner model, alleen prod. datum is iets later, beide 100% origineel. Heb ze geflashed met zelfde (PLI) image, de ene draait goed de ander crashed aan de lopende band met dus exact zelde setup. Dit is wat ik inmiddels met de probleembox heb geprobeerd : pure serieele flash, het flashgeheugen gecontroleerd vanuit de bios van de box. Tuners verwisseld met de goeie box, steeds zelfde probleem. Diverse images met verschillende resultaten, newnigma2 bv heb ik een hele dag gedraaid zonder crash, maar de vlg dag toch weer problemen, Moet wel ergens een hardware probleem zijn, maar waar zou ik het moeten zoeken ? Iemand tips ?
adrie66 Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2013 De crashlogs geven overigens ook steeds een ander beeld, niet dat ik er zoveel wijs uit word maar is niet zo dat er steeds iets terugkomt ofzo.
jeevanhoof Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 Hoi, heb je de voeding al eens vervangen? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
adrie66 Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 Verschillende voedingen, incl originele, geen enkel verschil. Heb em nu opnieuw geflashedmet PLI , bootloader ververst, draait al een flink tijdje, 1 crash na aanspreking van epg (epg.dat op hdd), maar de crashlog was leeg (0bytes) ?
adrie66 Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 Wat ik ook zeer regelmatig moet doen is de softcam herstarten, de andere box heeft daar totaal geen last van.
Gast Mimisiku Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Waarschijnlijk de serie uit 2010 met defecte geheugenbank. Had er toen ook 1 die nieuw uit doos niet wilde draaien. Is toen gewoon vervangen. Maar ja. Nu alweer 2 jaar uit productie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen