bradajo Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 voor dat bellen heb ik een mooie oplossing : goedenavond met Canaal Digitaal,spreek ik met Dhr .... je zegt dan ff momentje,ik zal hem ff roepen,vervolgens laat je ze een kwartiertje hangen (koekje van eigen deeg) daarna doe je keihard een Orang Oetan na,succes verzekerd,en een hoop lol .
mauspartyhouse Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 op 'mijn canaldigitaal' je nummer veranderen in iets fictiefs. of in het nummer van bijv. Giel Beelden. Die heeft een 06 nummer beschikbaar gesteld wat je kunt opgeven als je door iemand Niet gebeld wilt worden. ET8000
de mon Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik heb al > 20 gsm nrs gehad.S.T.O.P. heb ik al eens gestuurd.Niks,nog maar eens sms toegestuurd. Mijn broer heeft een zwart kruisje achter zijn naam.De reciever zijn kaart werkt nog(1,5 j na datum.Kan men mij de rekening sturen? 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
westra Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Ben niet de enigste dusBen in 2 maanden 150 keer gebeld (daarvan 36x in 1 week en 10keer op 1 DAG)Een wat aparte manier van klantenbindingNaar 150 x bellen zou je zeggen die neemt niet op, nee canal digitaal begint gewoon met een nieuw offensiefOpnemen en weg leggen werkt ook niet, heb 1 keer 14 minuten aan de lijn gehangen (had van mij ook 14 uur mogen zijn BEL MAAR CD )En ja opzeggen Helaas 2015 moet van mij vijand maar mijn vriend makenDus CD als jullie niets beters te doen hebben met jullie kostbare tijd bel gerust Schaam je niet, ik hou mijn accu voll 2 augustus 2013 aangepast door westra
joker55 Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Als er hier gebeld wordt, en ik zie in het display staan: "nummer onbekend", neem ik al standaard nooit op. 999 van de 1000 keer is het reclame of ik niet een andere energieleverancier wil, een andere telefoonaanbieder, een gratis proefabo van een krant, een TV gids of aanbieder...blah blah blah. en inderdaad, CD belt ook met nummer onbekend....... Dan ben je van dit soort rotzooi af. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Neptunus Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Een vriend van me is onlangs gebeld met een aanbieding voor Sport 1, voor 5 Euro per maand een jaar lang sport 1, hij heeft het genomen want hij is liefhebber van de Premier League en van tennis. Je voelt hem al aankomen............ Dat Sport 1 tennis niet in het pakket zit is al meer dan belachelijk, maar dat het meiske gewoon liegt over de Premier League (daarvan heeft Sport 1 de rechten niet meer) is ronduit schandalig. Waarschijnlijk is het weer zo'n call center huppelkutje studentje met een target. Hilarisch en zijn de gesprekken waarin de gebelde de beller les geeft over de materie waarover wordt gebeld. Wat mijzelf betreft, ik heb nummerherkenning en neem onbekende nummers niet op. Mocht het wel een keer gebeuren dat ik opneem ga ik het gesprek niet aan maar kap het direct af. Maar het blijft irritant hoor, ze zitten in rangorde net onder die irritante gastjes die je in de stad aanhouden voor een krant of whatever...... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Miauw Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 Ik gebruik een apart SPAM nummer, dus ik weet wanneer er troep binnen komt. CDS heeft wel mijn echte nummer, maar ik ben nog nooit door ze gebeld. Als ik gebeld wordt en het is geen bekend nummer, dan neem ik altijd op "Met het huis van bewaring", moet je eens kijken hoe snel er opgehangen wordt. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Fritsjof Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 (aangepast) Ah dit is precies het topic waar ik naar zocht: ik ben zojuist weer eens gebeld door CanalDigitaal en oh oh oh wat hadden ze een mooie aanbieding voor me, maar eh, watvoor pakket heb ik eigenlijk? En wat betaal ik? En hoeveel koppen heeft mijnschotel? En wat voor ontvanger heb ik? Linda had geen idee, en nu nog steeds niet. En die mooie aanbieding krijg ik over drie maandengegarandeerd weer, want ze bellen mij elke drie maanden. Luistert u naar Linda van Canal Digitaal: zie bijlage. Mijn pakket is niet geschikt voor HD-zenders, alleen weet ze niet welk pakket ik eigenlijkheb. Ik post dit omdat ik zo moe word van dit gezever van die lieden. Overigens, voor de mensen die zeggen dat je niet meer gebeld wordt als je je inschrijft in hetbel-me-niet-register: ik sta daar al meer dan een jaar ingeschreven. Bedrijven die jou als klant hebben of hebben gehad mogen jou bellen buiten het BMNR om, tot 6maanden nadat je klant bent geweest. Een andere truc die de callcenters gebruiken om het BMNR te omzeilen is het bellen van hetklantenbestand van een andere opdrachtgever. Dus ze hebben als opdrachtgevereen TV-gids en willen dan voor een andere opdrachtgever GSM-abonnementenverkopen. Dan bellen ze de TV-gids klanten en zeggen dat ze voor de klanten vande TV-gids een mooie aanbieding hebben. Wat ook werkt voor callcenters is, mochten ze een vragensteller aan de lijn krijgen die laatweten in het BMNR te staan, zeggen dat de vorige eigenaar van dittelefoonnummer klant bij hen was, en dat dit de reden is dat de gebelde nu wordtlastiggevallen. Toch hebben ze dan de aanbieding kunnen doen en kunnen ze zichverschuilen achter ‘een foutje’, mocht het tot een klacht komen. (NRCHandelsblad/Next werkt op deze manier). 7 augustus 2013 aangepast door Michel bijlage op verzoek van de eigenaar verwijderd.
Codx Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 (aangepast) Pfff je zit nu wel te klagen maar je doet zelf ook erg moeilijk in dat gesprek, zeg gewoon meteen nee ik heb geen interesse in een aanbieding of pakketuitbreiding en ik wens ook niet meer gebeld te worden. Probleem opgelost. 6 augustus 2013 aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Fritsjof Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 Oh nee ik klaag niet, ik vind het gewoon leuk om ze een beetje op de kast te jagen. Linda heeft duidelijk geen idee waar ze het over heeft en dat geeft een hoop lol. En als je dit hele topic hebt gelezen dat weet je inmiddels dat direct zeggen 'geen interesse' en ophangen betekent dat je binnenkort weer gebeld wordt, want dan ga je op een aparte lijst. Nu is ze een hoop tijd aan mij kwijt en een stukje frustratie rijker, en dan hoop ik dat ze niet nog een keer belt.
Gast Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Ondanks het feit dat mijn vrouw al talloze keren schriftelijk en telefonisch heeft laten weten niet meer door CanalDigitaal gebeld te willen worden en alles uitsluitend per email af te handelen, worden wij steeds weer gebeld door CanalDigitaal met de ene na de ander 'goede' aanbieding. Vorige week nog weer zo'n onbeschoft 'meiske' aan de lijn. Ik heb haar duidelijk verteld dat ze niet nog een keer hoeven bellen omdat dan per direct het abonnement opgezegd wordt. 'Wij mogen u gewoon bellen, want u bent klant'. 'Ik denk dat ik dat als klant altijd nog zelf bepaal. De volgende keer zijn wij dus geen klant meer'. 'Ik zal het noteren' en ze verbrak zonder goedendag de verbinding. Ook ontvang ik op meerdere email adressen de CanalDigitaal nieuwsbrief die ik via de link onderaan de mailing al zeker 17 x heb afgemeld. Die nieuwsbrief blijft komen. Wat is het toch ook een vreselijk waardeloos bedrijf. Mvg, Michel Je kan ook gewoon hun mailadres en telefoonnummer blokkeren
grondstof Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 @Fritsjof Je zegt dat je een hoop lol hebt en ook, ik citeer: Nu is ze een hoop tijd aan mij kwijt en een stukje frustratie rijker, en dan hoop ik dat ze niet nog een keer belt. Verwacht je nu echt dat iemand van een callcenter hierdoor gefrustreerd raakt? Die doen gewoon hun ding daar, hun kwantum aan gesprekjes voeren en dan weer naar huis omdat het werk er op zit. Jezelf doe je wel ernstig tekort omdat je een hoop lol er aan beleeft en de mensen toch tracht af te schrikken nog is te bellen. Op die manier bellen ze misschien niet meer en vergaat jou dus de lol. Ik zeg gewoon bij een ongewild gesprek "geen belangstelling" en hang op. Ik sta al jaren geregistreerd en het aantal belletjes is op jaarbasis minimaal te noemen. Wie weet worden mensen die vervelender tegen een callcenter medewerker wel op een aparte lijst gezet en extra vaak gebeld uit wraak.
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 dat had ik jaren geleden ook en niet enkel CanalDIGITAAL kranten / weekbladen / stroomleveranciers ben overgestapt op VOICEoverIP en heb geen nummer mee overgenomen.... en heb me nergens meer in telefoongidsen laten registreren met dat nieuw nummer RUST! de callcenters die dat overigens toestaan en zonder toestemming van de klant dat doen mag je melden Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Beheerder Michel Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Beheerder Geplaatst: 7 augustus 2013 Je kan ook gewoon hun mailadres en telefoonnummer blokkeren Ik zou niet weten hoe ik een anoniem nummer zou kunnen blokkeren zonder dat de rest van de anonieme bellers mij ook niet meer kunnen bellen Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 (aangepast) Mij belt bv niemand op mijn prive nummer anoniem ,zou dus zonder problemen alle anonieme nummer kunnen blokkeren. 7 augustus 2013 aangepast door pukje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen