Ga naar inhoud


Digitenne per 1 juli opgezegd, wat met de receiver?


SjongeJonge

Aanbevolen berichten

Ik heb digitenne per 1 juli opgezegd. Dat heeft 1 uur aan telefoniese wachttijd gekost. Een keer was de medewerker zo aardig om na 25 minuten wachten de verbinding te verbreken.

Maar ik ben van ze af, hoewel ik nog geld tegoed heb. Ik heb nog een klacht ingediend omdat ze een paar weken na het afsluiten van mijn contract de prijs met 30% verhoogden. Dat was niet verteld, ben mijn inschrijfgeld volgens een medewerker kwijt. Na 4 weken nog geen reactie op de klacht ontvangen...

 

Maar hoe zit het met de receiver? Ik heb geen bericht  ontvangen hoe het terug te sturen. Komt dat nog of is de brief verkeerd bezorgd ? (wat hier regelmatig gebeurd)

Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv.

Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Anders aan mij geven... :D

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk niet, maar ik weet niet welke je hebt natuurlijk.
Of je hem moet terugsturen of niet kan je ook nagaan of de tuner als (gratis) huurtuner vermeld is bij het afsluiten van je contract of op je facturen.
M.i. als je voor je tuner éénmalig een vast bedrag hebt moeten betalen (tenzij dat borg zou zijn) heb je de ontvanger gekocht, maar al een aantal jaren levert KPN altijd de tuner erbij. Voor de eerste tuner/insteekkaart rekent KPN geen huur, maar hij is wel in bruikleen.
Aan de andere kant, als ze de tuner niet terugvragen bij de eindafrekening zou ik hem ook niet terugsturen.
Ik heb ooit één keer een huurtuner (was m'n tweede tuner) terug moeten sturen en ik kreeg van KPN zelf een brief dat en hoe ik (gratis) de tuner kon terugsturen.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Inmiddels al bericht van KPN gehad?
Ik heb ook opgezegd en de opzegbrief vermeld wel dat ik een huurtuner heb maar niet welke en ook niet dat ik hem terug moet sturen.
Maar de einddatum is dan ook 11 september, dus nog even afwachten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...