sattv4iedereen Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 hi, ik vroeg me af,of er dvb-c ontvangers bestaan middels aansluitbaar via de usb poort,die ook ci+ ondersteund. bedoeling is om de ci+ cam van de belgische kabelaar te gebruiken. maar ik vrees er voor,omdat je dan weer kan opnemen en die boys willen dat niet (meer) Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Psychosammie Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Als die al bestaan dan kan je daarmee ook niet opnemen. Dat komt door dat verdomde CI+. De oplossing is simpel, het product voldoet niet meer aan jouw wensen dus opzeggen die handel. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
sattv4iedereen Geplaatst: 28 juli 2013 Auteur Geplaatst: 28 juli 2013 als ik dat goed begrijp,zorgt de ci+ module ervoor,dat er iets bijgevoegd wordt,zodat het signaal niet meer bruikbaar is voor opname? hoe gebeurt het,dat het niet opneembaar is? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Psychosammie Geplaatst: 29 juli 2013 Geplaatst: 29 juli 2013 (aangepast) Er is een site die alle mogelijkheden van CI+ opsomt Helaas is Google een onbruikbare search engine geworden want zoeken op CI+ levert je eerst 100 bladzijden reclame op. Zodoende kan ik deze site niet zo snel meer vinden. CI+ is uitgevonden door een zieke geest. Alle mogelijkheden zijn erop gericht jou in je mogelijkheden te beperken. Uiteraard gericht op het beschermen van de content owner bla bla bla..... Die beperking zie je terug door die zogenaamde certficering can CI+ toestellen. Niet bedoeld om er zeker van te zijn dat jij ongestoord kan TV kijken maar om er zeker van te zijn dat de TV fabrikant wel alle beperkende mogelijkheden heeft ingebouwd. Een paar voorbeelden. De TV boer kan bepalen of jij wel of niet een programma mag opnemen. Bijvoorbeeld met een extra abonement; De TV boer kan bepalen dat jij de opname maximaal 1 week kan bekijken, daarna niet meer; De TV boer kan bepalen dat jij in de opname de reclame niet meer kan skippen; Moet ik doorgaan? 29 juli 2013 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Niels Wagenaar Geplaatst: 29 juli 2013 Geplaatst: 29 juli 2013 CI+ kan alleen in geautoriseerde apparatuur worden gebruikt. Ik heb het vermoeden dat DVB-devices voor de PC hier niet onder gaan vallen. Voor de duidelijkheid: CI+ is dus ontwikkeld als alternatief voor de decoder. Maar hierdoor krijg je dus een hoop beperkingen zoals het niet kunnen opnemen van je programma's (het signaal krijgt een flag mee en de CI+ adapter zal opnames blokkeren). Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juli 2013 Moderator Geplaatst: 29 juli 2013 Er is al veel over geschreven op Sat4all Hier een van de eerste bijdragen, maar nog steeds actueel. http://www.sat4all.com/forums/topic/298112-cimodule-mogelijkheden-industrie-met-ci-module-tov-ci-standaard/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen