jojomol Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 ontvanger vu+ultimo met open pli 3.0 wie kan mij vertellen hoe ik kleine qwerty afstandbediening kan gebruiken { is dit een instelling } zodat ik de zenderlijst kan veranderen/cq dingen kan invoeren en opnemen lukt mij ook totaal niet
Jürgen Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Ik begrijp dat je nieuw bent maar misschien had jij je vraag wel iets duidelijker kunnen omschrijven want ik begrijp er niet veel van. Functioneert jouw afstandsbediening van de Ultimo niet of functioneert het QWERTY toetsenbord aan de achterkant van je AB niet? Wat bedoel je met zenderlijst veranderen en waarom kun je niet opnemen want het laatste heeft toch niets met het toetsenbord te maken of bedoel jij iets anders? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
jojomol Geplaatst: 28 juli 2013 Auteur Geplaatst: 28 juli 2013 ik heb twee afstandbedieningen bij de ontvanger de kleine werkt het toetsenbord niet dus ik kan niets invoeren cq veranderen in de zenderlijst bv een boeket invoeren. dus de qwerty gedeelte werkt niet opnemen werkt niet de harde schijf herkend hij niet terwijl hij wel aangeeft welke harde schijf er aan zit extern maar bij opnemen geeft hij aan geen harde schijf gedetecteerd
Hans-S Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 ik heb twee afstandbedieningen bij de ontvanger de kleine werkt het toetsenbord niet dus ik kan niets invoeren cq veranderen in de zenderlijst bv een boeket invoeren. dus de qwerty gedeelte werkt niet opnemen werkt niet de harde schijf herkend hij niet terwijl hij wel aangeeft welke harde schijf er aan zit extern maar bij opnemen geeft hij aan geen harde schijf gedetecteerd De opnamelocatie kan je als volgt wijzigen: Menu->Instellingen->Systeem->Opnamelocaties. ps Koppel de externe harddisk alleen af en aan als de ontvanger volledig uit staat. VU+Ultimo + 1TB "green" harddisk - OpenPli 3.0
dirocca Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 Inderdaad zoals hierboven beschreven, opnamelocatie aanpassen. Na het aansluiten van de hdd de box volledig herstarten (niet enkel enigma). Indien dit niet helpt de hdd initialiseren. Hou er wel rekening mee dat bij initialiseren de schijf volledig gewist wordt. Grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
carlo666 Geplaatst: 29 juli 2013 Geplaatst: 29 juli 2013 ik heb twee afstandbedieningen bij de ontvanger de kleine werkt het toetsenbord niet dus ik kan niets invoeren cq veranderen in de zenderlijst bv een boeket invoeren. dus de qwerty gedeelte werkt niet opnemen werkt niet de harde schijf herkend hij niet terwijl hij wel aangeeft welke harde schijf er aan zit extern maar bij opnemen geeft hij aan geen harde schijf gedetecteerd Hier werkt de "kleine" afstandsbediening gewoon met openPLi 3.0, wel eerst ff de toets links onder drukken (aan de qwerty kant), daarna werken de letters.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen