Ga naar inhoud


vu+ met open pli


jojomol

Aanbevolen berichten

ontvanger vu+ultimo met open pli 3.0

wie kan mij vertellen hoe ik kleine  qwerty afstandbediening kan gebruiken { is dit een instelling }

zodat ik de zenderlijst kan veranderen/cq dingen kan invoeren en opnemen lukt mij ook totaal niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp dat je nieuw bent maar misschien had jij je vraag wel iets duidelijker kunnen omschrijven want ik begrijp er niet veel van.

 

Functioneert jouw afstandsbediening van de Ultimo niet of functioneert het QWERTY toetsenbord aan de achterkant van je AB niet?

 

Wat bedoel je met zenderlijst veranderen en waarom kun je niet opnemen want het laatste heeft toch niets met het toetsenbord te maken of bedoel jij iets anders?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb twee afstandbedieningen bij de ontvanger    de kleine werkt het toetsenbord niet dus ik kan niets invoeren cq veranderen in de zenderlijst bv een boeket invoeren. dus de qwerty gedeelte werkt niet

 

 opnemen werkt niet de harde schijf herkend hij niet  terwijl hij wel aangeeft welke harde schijf er aan zit

 extern  maar bij opnemen geeft hij aan geen harde schijf gedetecteerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb twee afstandbedieningen bij de ontvanger    de kleine werkt het toetsenbord niet dus ik kan niets invoeren cq veranderen in de zenderlijst bv een boeket invoeren. dus de qwerty gedeelte werkt niet

 

 opnemen werkt niet de harde schijf herkend hij niet  terwijl hij wel aangeeft welke harde schijf er aan zit

 extern  maar bij opnemen geeft hij aan geen harde schijf gedetecteerd

 

De opnamelocatie kan je als volgt wijzigen:

Menu->Instellingen->Systeem->Opnamelocaties.

 

ps

Koppel de externe harddisk alleen af en aan als de ontvanger volledig uit staat.

VU+Ultimo + 1TB "green" harddisk - OpenPli 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals hierboven beschreven, opnamelocatie aanpassen. Na het aansluiten van de hdd de box volledig herstarten (niet enkel enigma).

Indien dit niet helpt de hdd initialiseren. Hou er wel rekening mee dat bij initialiseren de schijf volledig gewist wordt.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb twee afstandbedieningen bij de ontvanger    de kleine werkt het toetsenbord niet dus ik kan niets invoeren cq veranderen in de zenderlijst bv een boeket invoeren. dus de qwerty gedeelte werkt niet

 

 opnemen werkt niet de harde schijf herkend hij niet  terwijl hij wel aangeeft welke harde schijf er aan zit

 extern  maar bij opnemen geeft hij aan geen harde schijf gedetecteerd

 

Hier werkt de "kleine" afstandsbediening gewoon met openPLi 3.0, wel eerst ff de toets links onder drukken (aan de qwerty kant), daarna werken de letters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...