bas.t Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 Hallo allen! Is er hier iemand die snapt wat de grote verandering van het proc filesystem in kernel 3.10 voor sasc-ng betekent? Er moet op z'n minst iets aan contrib/sasc-ng/dvbloopback/module/dvblb_proc.c en dvblb_internal.h gebeuren, anders is het binnenkort einde oefening voor sasc-ng. Ik heb een poging gewaagd, zie https://github.com/bas-t/sasc/commits/staging laatste 3 commits. Maar bij het belangrijkste deel loop ik stuk. Iedere hulp is meer dan welkom! Bas. TvHeadend backend met 2 TBS6285 quad tuners (DVB-C mode) Twee Kodi frontends zonder bewegende onderdelen (absoluut stil!), Shuttle XS35GTV2 met SSD schijven Helaas niet meer te koop, ze zijn bij Shuttle voor ati en intel gpu's gegaan...
bas.t Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2013 Het is gedaan! Dankzij een patch van Jan-Pascal van Best loopt mijn backend nu met een 3.10 kernel. TvHeadend backend met 2 TBS6285 quad tuners (DVB-C mode) Twee Kodi frontends zonder bewegende onderdelen (absoluut stil!), Shuttle XS35GTV2 met SSD schijven Helaas niet meer te koop, ze zijn bij Shuttle voor ati en intel gpu's gegaan...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen